پنجشنبه 5 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

مهدوی‌کيا: خوب شد که بدون گل زده حذف نشديم

کاپيتان اسبق تيم ملی فوتبال ايران با بيان اينکه بهترين اتفاق اين بود که ما بدون گل خورده از جام جهانی حذف نشديم، می‌گويد زمانی که گل سوم را از بوسنی دريافت کرد، بازی برای ما تمام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدوی مهدوی‌کيا درباره شکست سه بر يک ايران برابر بوسنی گفت: دوست داشتيم جشن صعود را با مردم برگزار کنيم. می‌دانستيم که بوسنی تيم خوبی است و بازی با آنها سخت است. متاسفم که شکست خورديم. آنها خيالشان راحت بود که صعود نمی‌کنند و استرسی نداشتند اما مهم‌ترين نکته در اين ديدار اين بود که ما بدون گل زده به خانه برنگشتيم. بايد از همه کسانی که زحمت کشيدند تا از اعتبار فوتبال ايران دفاع شود، تشکر کنيم.

او افزود: بسياری از کارشناسان معتقدند که تيمی که صرفا دفاع کند، زمانی که گل می‌خورد، کار دشواری دارد، چراکه عکس‌العمل نشان دادن، نسبت به گل خورده خيلی مهم است. وقتی گل خورديم، جلو رفتيم تا گل بزنيم و با کوچکترين اشتباه گل خورديم. زمانی که گل سوم را هم دريافت کرديم، بازی برای ما تمام شد.

کاپيتان اسبق تيم ملی فوتبال ايران اضافه کرد: در اين ديدار در حملات زور لازم را نداشتيم و از تک موقعيت‌هايمان هم خوب استفاده نکرديم. البته همه تيم‌های شايسته صعود نمی‌کنند و باز هم می‌گويم که اتفاق خوبی که برای ما در اين جام افتاد اين بود که بدون گل زده حذف نشديم. ما از بازيکنی امروز گل خورديم که در ليگ‌های مختلفی که بازی می‌کند، سالی ۲۰ گل می‌زند. ضربات او را هم که ديديد در عين بدشانسی ما به ديرک می‌خورد و به گل تبديل می‌شد.

مهدوی‌کيا در پايان در پاسخ به سوالی درباره تعويض‌های ايران گفت: ما مجبور بوديم که تعويض‌های هجومی کنيم شايد می‌شد به جای شجاعی که بيرون آمد، منتظری جايش را به حيدری می‌داد اما هرچه بود، نقطه نظر کی‌روش است که بايد به آن احترام بگذاريم. ما در حمله برنامه خاصی نداشتيم و همين قضيه کار ما را سخت کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016