دوشنبه 9 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشيان: هم ما می‌خواهيم و هم کی‌روش دوست دارد بماند

رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه کارلوس کی‌روش علاقه دارد در تيم ملی ايران به کار خود ادامه دهد، تأکيد کرد: قطعاً خواسته‌هايی داريم که در قرارداد جديد با کی‌روش به دنبال رسيدن به آن‌ها خواهيم بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی کفاشيان درباره تمديد قرارداد با کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ملی ايران اظهار کرد: کی‌روش قبل از جام جهانی پيشنهاد مالی خود را برای تمديد قرارداد با تيم ملی فوتبال ايران به فدراسيون ارائه کرده بود اما پس از رقابت‌های جام جهانی هنوز پيشنهادی به ما ارائه نکرده است. کی‌روش پيش از جام جهانی رقمی در حدود ۱۵ ميليارد تومان برای خودش و دستيارانش می‌خواست اما پس از مسابقات جام جهانی پيشنهاد ديگری به ما نداده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه کارلوس کی‌روش علاقه دارد به کار خود در تيم ملی فوتبال ايران ادامه دهد افزود: او حتی به ما اعلام کرد اگر بيشتر از آنچه در ايران به من می‌دهند در خارج از کشور پيشنهاد شود باز هم دوست دارم در ايران بمانم. ما البته به‌دنبال کاهش دستمزد کی‌روش هستيم چرا که مبلغ درخواستی او بالاست و ما توان پرداخت آن را نداريم به همين جهت در مذاکرات خود با او سعی در کاهش مبلغ قرارداد خواهيم داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما نظر هیأت رئيسه فدراسيون فوتبال را نيز درباره عملکرد کی‌روش و ادامه همکاری با او گرفتيم و بايد کميته فنی نيز درباره اين موضوع اعلام نظر کند که ما نيز منتظر نظر کميته فنی درباره تمديد يا عدم تمديد قرارداد کی‌روش و نحوه عملکرد او هستيم که پس از دريافت نظر کميته فنی درباره نحوه مذاکرات با او تصميم‌گيری خواهيم کرد.

کفاشيان با بيان اينکه سعی می‌کنيم دستمزد کی‌روش را بر اساس عملکردش در تيم ملی تعيين کنيم افزود: چه مبلغ قرارداد و چه پاداش کی‌روش بر اساس عملکرد او در تيم ملی خواهد بود. بسيار خوشبين هستم که بتوانيم مبلغ درخواستی کی‌روش را کاهش دهيم و مطمئناً او نيز در اين رابطه با ما کنار خواهد آمد. قطعاً علاقه‌ داريم قرارداد او را تمديد کنيم چرا که معتقديم کی‌روش از هر گزينه ديگر خارجی بهتر است زيرا شناخت کاملی از تيم ملی فوتبال ايران به‌دست آورده که اين موضوع با توجه به زمان اندک باقيمانده‌ تا شروع جام ملت‌های آسيا کمک زيادی به ما خواهد کرد. ما اگر بخواهيم کس ديگری را به خدمت بگيريم زمان زيادی می‌برد تا تيم ملی را بشناسد. با توجه به شناختی که کی‌روش از تيم ملی دارد او بهترين کمک برای تيم ملی ايران خواهد بود. به همين جهت سعی در تمديد قرارداد او داريم و تا حد امکان به سراغ گزينه‌های ديگر نمی‌رويم.

رئيس فدراسيون فوتبال تأکيد کرد: به زودی مذاکرات جدی خود با کارلوس کی‌روش را آغاز خواهيم کرد و سعی می‌کنيم هرچه زودتر تکليف سرمربيگری تيم ملی را روشن کنيم. قطعاً ما خواسته‌هايی در رابطه با تمديد قرارداد کی‌روش داريم که آن‌ها را به او منتقل خواهيم کرد. مواردی مد نظر ماست که حتماً بايد در قرارداد جديد لحاظ شود که ما آن را در مذاکراتمان دنبال خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016