پنجشنبه 19 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دستوری که بين دو نيمه بازی با برزيل به آلمانی‌ها رسيد فاش شد

به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اينکه آلمانی‌ها در بين دو نيمه دستور گرفته بودند تا کاری نکنند که به تحقير برزيلی‎ها منجر شود.

به گزارش مهر، تيم فوتبال آلمان در نيمه نهايی رقابتهای جام جهانی با نتيجه ۷ بر يک مقابل برزيل به برتری رسيد. آلمانی‎ها در ۳۰ دقيقه نخست بازی موفق شدند پنج بار دروازه برزيل را باز کنند و در نيمه دوم، بازی احتياط آميزی پيشه کردند و بيشتر، بازی را مديريت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اينکه آلمانی‌ها در بين دو نيمه دستور گرفته بودند تا کاری نکنند که به تحقير برزيلی‎ها منجر شود.

"اوليور بيرهوف"، مدير تيم فوتبال آلمان، در گفتگو با شبکه آلمانی ARD اظهار داشت: اين نتيجه دست کم به نوعی برای برزيلی‌ها تحقيرآميز بود. در بين دو نيمه به بازيکنان گفتيم که به حريف احترام بگذارند و برزيلی‌ها را تحقير نکنند. به آنها گفتيم فقط بازی را جدی بگيرند -- و بازيکنان ما اين کار را انجام دادند. آنها اين موضوع را بی آنکه دليلی از ما بخواهند پذيرفتند. بعضی از آنها همديگر را می‎شناسند. بعضی‌ها هم‌تيمی هستند. ما خودمان چنين وضعيتی را در سال ۲۰۰۶ و زمانی که ميزبان بوديم تجربه کرده‌ايم. شما می‌توانستيد همين فشار را بر روی برزيلی‌ها مشاهده کنيد.

اين بزرگ‌ترين پيروزی آلمان در مرحله نيمه نهايی رقابتهای جام جهانی بود. اين پيروزی می‌توانست سنگين تر هم باشد اگر مسوت اوزيل موقعيت تک به تک خود را به گل تبديل و بازی را ۸ بر صفر می‎کرد. کمی بعد اسکار يکی از گل‌های خورده برزيل را جبران کرد.

"مت هوملس"، مدافع ميانی آلمان، گفت: من دلم برای برزيلی‌ها نمی‌سوزد اما شرايطشان را درک می‌کنم. شما يک چنين بازی‎ای را با هيچ تيمی نمی‌خواهيد. برای همين است که ما با جديت به بازی خود ادامه داديم و آنها را تمسخر نکرديم. اين بدين معنی نيست که می‎خواستيم با هر ترفندی آنها را تحقير نکنيم. می‎خواستيم احترام خود را نشان دهيم زيرا اين وضعيت می‎توانست در خصوص خود ما رخ دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016