سه شنبه 21 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

آتش بس موقت در باشگاه پرسپولیس

مهر - اختلافاتی که از چند ماه پیش بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه بوجود آمده بود، طی روزهای اخیر به اوج خود رسید و مصاحبه‌هایی که طرفین علیه یکدیگر انجام دادند احتمال حذف یکی از طرفین را قوت بخشید. با این حال نشستی که در وزارت ورزش برگزار شد فعلا اوضاع را آرام کرد و طرفین آتش بس دادند تا منتظر اتفاقات آینده باشند!

به گزارش خبرنگار مهر، هشتم اردیبهشت‌ماه سال 93، نخستین نشست هیات مدیره جدید پرسپولیس برگزار شد، نشستی که در آن حمیدرضا سیاسی، مصطفی سلیمی، علی اصغر مونسان، محمدابراهیم کاظم‌پور، حمید استیلی، محمد زادمهر، و مهدی خواجه‌وند به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه معرفی شدند.

همچنین در آن نشست اعضای حاضر، علیرضا رحیمی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردند تا پس از کنار رفتن محمد رویانیان و خلا مدیریتی در این باشگاه، بحران‌های موجود به پایان رسیده و بار دیگر آرامش در جمع سرخپوشان پایتخت حکمفرما شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هرچند رحیمی با سیستم مدیریتی متفاوت با رویانیان یعنی حضور کمتر در رسانه‌ها سعی کرد حاشیه‌‎ها را از باشگاه پرسپولیس دور کند اما پخش فایل‌های صوتی نشست هیات مدیره و انتقادات آنها از علی دایی، نخستین جرقه درگیری‌ و اختلاف بین اعضای هیات مدیره را در رسانه‌ها روشن کرد.

البته در زمان آماده‌سازی تیم و یا برگزاری جام جهانی، تا حدودی آرامش بر باشگاه حاکم شد اما بروز مشکلات مالی، تهدید بازیکنان به استعفا و جدایی نفراتی همچون خلعتبری و حسینی به خاطر مسائل مالی، بار دیگر آسمان سرخپوشان را ابری کرد.

در ادامه و پس از ناکامی سرخپوشان در نخستین دیدار لیگ، آتش اختلافات شعله‌ورتر شد، تاجائیکه امیر عابدینی به عنوان عضو کمیته فنی، در مصاحبه‌های خود علیه رحیمی مسائلی را مطرح کرد که مدیرعامل پرسپولیس را مجبور به پاسخگویی کرد.

بعد از شکست پرسپولیس در اهواز مقابل فولادخوزستان، آنهم در هفته دوم لیگ برتر و اعلام اینکه هیات مدیره در ناکامی پرسپولیس دخیل است، سیاسی رئیس و کاظم‌پور نایب رئیس هیات مدیره، هم به صف منتقدان شرایط پرسولیس اضافه شدند.

این دو عضو هم با صحبت‌های خود عمق اختلافات و مشکلات موجود در بخش‌های مدیریتی و فنی را هدف قرار دادند تا دوباره رحیمی در مصاحبه‌ای علیه این دو عضو اصلی هیات مدیره پرسپولیس، تهدید به افشاگری کند.

درحالیکه در سایه این اتفاقات و اختلاف شدید بین اعضای هیات مدیره، باشگاه پرسپولیس تا مرز بحرانی جدید و یا حذف طرفین دعوا پیش رفت، ناگهان نشستی ویژه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تا به نوعی به این اختلافات پایان داده شود. بر این اساس علیرضا رحیمی به همراه سایر اعضای ظهر روز دوشنبه در دفتر امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، حضور یافتند تا بر سر این مسائل با همدیگر به بحث و گفتگو بپردازند.

این مشکلات و یا سوء تفاهم‌ها که حتی سایت وزارت ورزش و جوانان هم به آن اشاره کرده و در خصوص آن جمله "از مدت‌ها پیش اختلاف و شکافی در بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دیده می‌شد" را به کار برده است، پس از گفتگوی طولانی اعضا در دفتر امیررضا خادم فعلا فیصله پیدا کرد.

مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه امروز با اعلام این مطلب گفت: "با توجه به فضای ایجاد شده در باشگاه تصمیم براین شد تا به صورت منطقی و به دور از هیاهوی رسانه‌ای سوء تفاهم‌ها با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان رفع شود."

وی ادامه داد: "بر همین اساس ظهر امروز نشستی با حضور رحیمی مدیر عامل پرسپولیس، سیاسی، طاهری اعضای هیات مدیره و گرشاسبی مشاور وزیر ورزش و جوانان در دفتر خادم برگزار شد که نتیجه پرباری داشت و آن هم خروج اعضای هیات مدیره و مدیر عامل از سوء تفاهم‌های ایجاد شده بود."

خواجه‌وند حتی از رسانه‌ها خواست به پرسپولیس مثل همیشه کمک کنند تا این تیم با تمرکز بیشتر بتواند در دیدار با ذوب‌آهن و بازی‌های دیگر لیگ برتر به میدان رفته و نتیجه دلخواه را کسب کند.

البته در نشست امروز اعضای هیات مدیره پرسپولیس مقرر شده دیگر هیچکدام از اعضا با رسانه‌ها گفتگو نکرده و مشکلات آن را رسانه‌ای نکنند تا در سایه آرامش و سکوت خبری، موضوعات موجود از جمله اختلاف بین 4 اسپانسر باشگاه و مسائل فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات منطقی برای آن گرفته شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016