جمعه 24 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

نخستين پيروزی پرسپوليس در ليگ برتر فوتبال + سخنان دایی و گل محمدی

تهران – ايرنا – تيم پرسپوليس تهران جمعه شب باغلبه برذوب آهن اصفهان، به نخستين پيروزی خود در چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه های ايران دست يافت.

به گزارش ايرنا، دراين ديدارکه درورزشگاه آزادی تهران برگزارشد،تيم پرسپوليس با يک گل از سد حريف گذشت و به نخستين پيروزی فصل رسيد.

مهدی طارمی بازيکن جوان پرسپوليس دردقيقه ۷۴ دروازه تيم ذوب آهن اصفهان را بازکرد.بازيکنان تيم پرسپوليس که پيش ازاين ديدار به دليل کسب نتايج ضعيف در دو هفته نخست ليگ برتر از نظر روحی و روانی در شرايط خوبی به سر نمی بر دند با تفکرات تهاجمی وارد زمين شدند تا بتوانند با غلبه بر حريف اصفهانی خود، از انتهای جدول رده بندی رها شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرخ پوشان در اواسط نيمه نخست قصد داشتند با سانترهای بلند، دروازه ذوب آهن اصفهان را با خطر تهديد کنند که در تنها موقعيت خطرناک اين تيم در نيمه نخست ضربه اميد عاليشاه را دروازه بان ذوب آهن مهار کرد.

اما شاگردان يحيی گل محمدی سرمربی تيم ذوب آهن با دوندگی بسيار سعی داشتند کنترل ميانه ميدان را در دست گرفته ودرضدحملات دروازه نيلسون سنگربان پرسپوليس را باز کنند که قاسم حدادی فر و قاسم دهنوی نتوانستند موقعيت های خود را به گل تبديل کنند ودو تيم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

درنيمه دوم، بازيکنان تيم ذوب آهن با در اختيار گرفتن نبض بازی، حملاتی را روی دروازه پرسپوليس طراحی کردند اما مهاجمان سفيدپوش اصفهانی ضربات خود را با بی دقتی به هدر دادند.

علی دايی سرمربی تيم پرسپوليس در اواسط نيمه دوم تغييراتی را در ترکيب تيم خود به وجود آورد تا روند بازی تغيير کند.

تدابير دايی به ثمر نشست به طوريکه اين تيم در دقيقه ۷۴ بر روی يک ضربه ايستگاهی، سانتر حسين ماهينی و ضربه طارمی به گل رسيد.

در۱۵دقيقه پايانی، بازيکنان ذوب آهن ، حملات پراکنده ای را روی دروازه نيلسون سنگربان پرسپوليس انجام دادند اما نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند و در نهايت با يک گل مغلوب حريف شدند تا اين تيم اصفهانی در رده های پايينی جدول رده بندی ليگ برتر باقی بماند.

***
گل محمدی: بی دقتی مهاجمان عامل شکست ذوب آهن برابر پرسپوليس بود

تهران – ايرنا – سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان بی دقتی در زدن ضربات آخر را دليل اصلی ناکامی اين تيم برابر پرسپوليس تهران اعلام کرد.

به گزارش ايرنا، يحيی گل محمدی جمعه شب درگفت وگو باخبرنگاران با تسليت درگذشت مهدی نفربه جامعه رسانه ای کشور افزود:مهاجمان ذوب آهن در سه بازی گذشته خود در ليگ برتر بيش از ۱۰ موقعيت گل داشتند اما با بی دقتی و نداشتن تمرکز به راحتی فرصت های خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: در مجموع شاهد بازی زيبا و تماشاگرپسندی از سوی هر دو تيم پرسپوليس وذوب آهن بوديم به طوريکه بازيکنان دو تيم موقعيت های گلزنی زيادی را بر روی دروازه های خلق کردند.

گل محمدی با تبريک پيروزی پرسپوليس به هواداران و کادرفنی اين تيم گفت: بازيکنان ذوب آهن به لحاظ فنی کمتر ازپرسپوليس نبودند به گونه ای که در نيمه دوم بهتر از حريف بازی کردند.

سرمربی تيم ذوب آهن خاطرنشان کرد:تنها ايراد بازيکنان ذوب آهن در امر گلزنی است. آنان در ضربات اخر دقت زيادی ندارند که بايد با تمرينات بيشتر اين نقص را برطرف کنيم.

تيم ذوب آهن اصفهان جمعه شب در هفته سوم ليگ برتر فوتبال باشگاه های ايران بايک گل مغلوب تيم پرسپوليس شد و در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت.

***
دايی: برای هماهنگی بيشتر نياز به زمان داريم
بعضی ها منتظر لغزش ما بودند

تهران - ايرنا - سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از پيروزی يک بر صفر تيمش مقابل ذوب آهن گفت: تيم پرسپوليس برای هماهنگی بيشتر نياز به زمان دارد.

به گزارش ايرنا، تيم فوتبال پرسپوليس عصر روز جمعه در هفته سوم ليگ برتر باشگاههای ايران مقابل ذوب آهن با يک گل پيروز شد.

علی دايی در نشست خبری پس از بازی گفت: بايد آستانه تحمل خود را بالا ببريم و با هماهنگی تيم در هفته های آينده نتايج بهتری کسب می کنيم.

وی درگذشت مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را تسليت گفت و مرگ او را ناباورانه خواند.

وی اظهار داشت: بازی سختی بود. در نيمه نخست دو تيم بازی متعادلی ارائه دادند اما موقعيت های گل ما خطرناک تر بود. در نيمه دوم در مالکيت توپ ذوب آهنی ها بهتر کارکردند و ما را تحت فشار گذاشتند اما در پايان تيم ما با ارائه يک فوتبال منطقی و درست به آنچه می خواست رسيد.

دايی گفت: در شرايطی که بعضی ها منتظر لغزش ما بودند توانستيم در يک بازی سخت و بزرگ به پيروزی برسيم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زيادی از بازيکنان پرسپوليس تغيير کرده اند و نياز به زمان داريم تا به هماهنگی دست پيدا کنيم. اميدوارم هواداران نيز به ما فرصت کافی بدهند.سه بازيکن خودرا که روی آنها حساب کرده بوديم دراختيار نداشتيم و مجبور شديم در ترکيب تيم تغيير ايجاد کنيم. بايد آستانه تحمل خود را بالا ببريم و هواداران نيز بايد مهلت بيشتری به ما بدهند.

سرمربی پرسپوليس اين برد را به خانواده مهدی نفر تقديم کرد و درباره مسئله قرارداد با مدافع تيم ملی کاستاريکا گفت: با اومانا تقريبا تمام کرده ايم و در تست پزشکی باشگاه نيز قبول شده است. بايد تيم خود را در خط ميانی نيز تقويت کنيم چون پيام صادقيان را سه ماه در اختيار نداريم. با توجه به مشخص نبودن وضعيت مهرداد پولادی، سعی می کنيم چند بازيکن خوب ديگر برای تيم خود جذب کنيم تا نقاط ضعف تيم برطرف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016