سه شنبه 28 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

هفته چهارم لیگ برتر: ملوان - پرسپوليس؛ نبرد با انگيزه‌های متفاوت + جدول رده‌بندی

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: نبرد دو تيم ملوان و پرسپوليس در انزلی يادآور کسب آخرين قهرمانی سرخپوشان پايتخت در فوتبال ايران است. البته اين دو تيم که هرکدام شرايط خاصی را سپری کرده و برای گرفتن نتيجه تحت فشار هواداران خود هستند، آخرين و يکی از جذابترين ديدارهای هفته چهارم ليگ برتر را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه با برگزاری يک ديدار به پايان می‌رسد که طی آن تيم ملوان در ورزشگاه تختی انزلی ميزبان پرسپوليس تهران است، نبردی که هر دو تيم با انگيزه‌ای متفاوت در آن و برای رسيدن به پيروزی به ميدان می‌روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملوانی‌ها در دومين بازی خانگی خود، به فکر رسيدن به پيروزی هستند، تيمی که ليگ چهاردهم را با دو تساوی و يک شکست آغاز کرده و فعلا در رده يازدهم قرار دارد. نتايج ضعيف در شروع فصل جاری، خيلی زود واکنش هواداران متعصب اين تيم شمالی را به همراه داشته و با توجه به انتقادات و فضای حاکم بر فوتبال اين شهر، ملوانی‌ها بايد برابر پرسپوليس حداکثر امتياز را بدست آوردند.

شاگردان نصرت ايراندوست با رسيدن به پيروزی در بازی روز چهارشنبه، از زير بار سنگين انتقادات و مسائل حاشيه‌‌ای نجات پيدا می‌کنند اما در صورت تساوی يا شکست خانگی، بايد منتظر واکنش‌های تندتر هواداران اين تيم باشند.

رويارويی مازيار زارع با پرسپوليس هم از اتفاقات ديگر اين بازی است، موضوعی که ۲ فصل گذشته حواشی اين ديدار را بيشتر کرده است. همچنين حضور مهرداد اولادی مهاجم پيشين پرسپوليس که فصل پيش در خط حمله استقلال حضور يافت هم حاشيه‌های مخصوص به خود را دارد. البته به احتمال زياد هم سعيد عزت‌اللهی در اين مسابقه به ميدان می‌رود، بازيکن جوانی که بزودی در تيم اتلتيکو مادريد بازی خواهد کرد.

اما پرسپوليس که به لطف کسب پيروزی برابر ذوب‌آهن و آشتی بين اعضای هيات مديره، روزهای آرامی را سپری می‌‎کند، در صورت پيروزی در اين بازی، با رسيدن به جايگاه بهتر از هشتمی، هفته چهارم را به پايان برساند. هرچند از دست دادن امتياز در اين مسابقه حساس، آنها را دوباره به نيمه دوم جدول رهنمون می‌سازد.

علی دايی که خاطره شيرين قهرمانی با پرسپوليس در جام حذفی آنهم در شهر انزلی را دارد، اميدوار است در آخرين بازی هفته چهارم هم ۳ امتياز ارزشمند بدست آورد تا از روزهای پرحاشيه ابتدای فصل فاصله بگيرد. اين برد روزهای بهتری را برای سرخپوشان رقم می‌زند اما تساوی يا باخت، اين تيم تهرانی را دچار حواشی جديدتری خواهد کرد.

برنامه هفته چهارم از رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور که گراميداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی است، به شرح زير است:

سه‌شنبه - ۲۸/۰۵/۹۳
* پديده مشهد- تراکتورسازی ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه ثامن مشهد
* نفت تهران - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی تهران
* گسترش فولاد تبريز - پيکان تهران، ساعت ۱۸، ورزشگاه اختصاصی گسترش تبريز
* ذوب‌آهن اصفهان - راه‌آهن تهران، ساعت ۱۹:۱۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* صبای قم - نفت مسجدسليمان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه يادگار امام قم
* فولاد خوزستان - صنعتی خوزستان، ساعت ۱۹:۲۵، ورزشگاه غدير اهواز
* استقلال تهران - سايپا البرز، ساعت ۲۰:۱۵، ورزشگاه آزادی

چهارشنبه - ۲۹/۰۵/۹۳
* ملوان بندرانزلی - پرسپوليس، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی انزلی

جدول رده‌بندی ليگ برتر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016