شنبه 8 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

حذف ۱۱ ستاره فوتبال ژاپن از ترکيب جديد تيم ملی اين کشور

تهران- ايرنا- سرمربی جديد تيم ملی ژاپن بعد از حذف ۱۱ ملی پوش اين کشور در جام جهانی از ترکيب جديد اين تيم گفت: بازيکنان بايد برای حضور در تيم ملی بجنگند.

به گزارش تارنمای ای اف سی، ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۴ در مرحله گروهی حذف شد. بعد از پايان جام جهانی آلبرتو زاکرونی سرمربی اين تيم جای خود را به خاوير آگيره مکزيکی داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ياسويوکی کونو، ياسوهيتو اندو و يوشيتو اوکوبو غايبان تيم ملی ژاپن برای ديدارهای دوستانه مقابل اروگوئه و ونزوئلا هستند. درحالی که بازيکنان جوانی نظير يوشينوری موتو از تيم اف سی توکيو و يوسوکه ميناگاوا از تيم سانفرس هيروشيما دعوت شده اند.

شينجی کاگاوا ستاره منچستريونايتد با وجود اينکه در ديدار روز سه شنبه در جام اتحاديه انگليس دچار ضربه سر شد، حذف نشده است.

سرمربی ۵۵ ساله ژاپن گفت: هنگام چيدن ترکيب جديد تيم به ترکيب قبلی نگاه نکردم.

وی افزود: من به نظرات مربيانم گوش دادم و تيم را انتخاب کردم. من بازيکنان را براساس سابقه قبلی حضور در تيم ملی اتنخاب نمی کنم.

آگيره افزود: هر بازيکنی از صفر شروع می کند و از همين مرحله من ترکيب اصلی را مشخص می کنم. اينکه بازيکنی جوان است يا کهنه کار، در ليگ ژاپن بازی می کند يا در اروپا تفاوتی ندارد. همه بازيکنان تيم ملی هستند.

ژاپن تا قبل از ماه دسامبر برای آماده سازی خود برای دفاع از عنوان قهرمانی در جام ملتهای آسيا، شش ديداردوستانه تدارک ديده است.

آنها اولين بازی خود را مقابل تيم قدرتمند اروگوئه در روز ۵ سپتامبر در ساپورو آغاز می کنند و روز ۹ سپتامبر در يوکوهاما ميزبان ونزوئلا هستند.

سرمربی سابق آتلتيکو مادريد گفت: ما می خواهيم تيمی باشيم که بيشتر از حريف توپ را در اختيار دارد و بيشتر از حريف حمله می کند. با اين حال خواهان توازن هستيم.

وی گفت: من می خواهم استفاده خوبی از فضاها داشته باشيم و وقتی توپ را از دست می دهيم به سرعت بازپس گيريم. می خواهم تيم هوشمندی باشيم. من و کادر تيم بازيهای زيادی از ليگ ژاپن را تماشا کرده ايم و فيلم بازيهای زيادی را ديده ايم.

آگيره اظهار داشت: من می خواهم در اين دو بازی از تعداد بازيکنان هر چه بيشتری استفاده کنم. اگر بتوانم از تمام ۲۳ بازيکن استفاده کنم اين کار را می کنم؛ هر چند ممکن است دشوار باشد.

وی يادآور شد: ما شش بازی تا جام ملتهای آسيا پيش رو داريم و بازيکنانی که در اين آزمون موفق شوند انتخاب می شوند.

موتو، ميناگاوا، تاتسويا ساکی، کن ماتسوبارا، ريوتا موريوکا در کنار گاکو شيباساکی و آکيهيرو هاياشی برای اولين بار به تيم ملی دعوت شده اند.

ژاپن در گروه دی جام ملتهای آسيا که در استراليا برگزار می شود، با فلسطين، اردن و عراق هم گروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016