چهارشنبه 4 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

يونان معجزه‌وار صعود کرد، حذف ژاپن با آبروريزی

يونان با گل دقيقه پايانی از نقطه پنالتی ساحل عاج را از جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کلمبيا که پيش از اين ديدار تقريبا خيالش بابت صعود به دور دوم راحت بود، به ديدار ژاپن رفت که اين ديدار با برتری ۴ بر يک نماينده آمريکای جنوبی به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کلمبيا در نيمه نخست موفق شد در دقيقه ۱۷ با ضربه کوادرادو از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما ژاپنی‌ها که خود را حذف شده می ديدند سراپا حمله شدند و موفق شدند با ضربه اوکازاکی گل تساوی را به ثمر برساند.

در نيمه دوم کلمبيا موفق شد دو بار ديگر دروازه ژاپن را باز کند. جکسون مارتينز گلزن و خوب کلمبيا موفق شد دو بار در دقايق ۵۵ و ۸۲ و جيمز در دقيقه ۹۰ برای کلمبيا گلزنی کنند تا اين ديدار در نهايت با برتری ۴ بر يک کلمبيا به پايان برسد.

ساحل عاج و يونان در ديگر ديدار اين گروه به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با تساوی يک بر يک به پايان رسيد. يونان که برای صعود به مرحله يک هشتم نهايی به پيروزی نياز داشت در همان نيمه نخست موفق شد با ضربه سامرس گلزنی کند. يونانی‌ها البته يک بار ديرک دروازه ساحل عاج را به لرزه درآوردند.

يونانی‌ها در نيمه دوم نيز تيم برتر ميدان بودند و دو بار ديگر ديرک دروازه ساحل عاج را به لرزه درآوردند تا در رسيدن به گل بدشانس هم بوده باشند.

بازيکنان ساحل عاج در ادامه توانستند گل تساوی خودشان را به ثمر برسانند. ويلفرد در دقيقه ۷۴ موفق شد گل تساوی تيمش را به ثمر برساند. يونان در شرايطی که در آستانه حذف قرار گرفته بود در دقيقه ۹۲ بازی توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد تا در آخرين لحظات جواز صعود به مرحله بعد را به دست بياورد.

جدول نهايی:
۱- کلمبيا ۹ امتياز
۲- يونان ۴ امتياز
۳- ساحل عاج ۳ امتياز
۴- ژاپن يک امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016