یکشنبه 23 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

خوردبين: کار درخشان سخت است


ايرنا – تهران – سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: کار حميد درخشان سخت است و برای خروج تيم از بحران چند هفته زمان لازم داريم.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس، محمود خوردبين افزود: از اينکه دوباره به خانه برگشتم احساس خوبی دارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران ادامه داد: هر آدمی که از خانه اش دور می شود، احساس ناراحتی و نگرانی می کند و وقتی به آن می رسد، به آرامش دست می يابد، البته هيچگاه سعی نکردم خود را تحميل کنم ولی طبيعی است که وقتی از من می خواهند به خانه برگردم وکمک کنم، با بهترين احساسم قبول می کنم.

خوردبين بااشاره به بعضی اظهارات خوددرگذشته ادامه داد: وقتی از پرسپوليس رفتم، يکسری اتفاقات روی دادوبراساس دلايلی که داشتم گفتم شأن اين پست کمرنگ شده است، ولی شأن پرسپوليس به قدری بالا است که گذشت زمان خودش همه چيز را اصلاح می کند.

وی افزود: از سوی ديگر به من گفتند که در اين مقطع به حضور من احتياج است و بهترين جا هم سرپرستی است که کمک کنم و من هم قبول کردم و حالا اگر در زمان ديگری بخواهند در پست ديگری کمک کنم باز اين کار را انجام خواهم داد.

خوردبين درباره ارزيابی خود از شرايط تيم بعد از تغييرات فنی خاطرنشان کرد: کاربسيار سختی پيش روی کادر فنی قرار دارد و کار درخشان سخت است.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد:طبيعی است بين بازيکنان تيم احساسات مختلفی وجود داشته باشد و ممکن است بعضی نگران باشند و به آنهااسترس دست بدهد و طبعا بعضی هم با گروه قبلی و علی دايی انس گرفته بودند و اينها چيز عجيبی نيست.

وی يادآور شد:بنا به دلايل گفته شده تا همه امور سامان يابد به زمان نياز است ولی به خاطر پرسپوليس هم که شده همه بايد کمک کنيم.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد:اگرازاين بحران خارج شويم می توانيم به کورس قهرمانی برگرديم ولی خروج از اين بحران و قرار گرفتن تيم در روالی که کادر جديد می خواهد چند هفته زمان می برد و حالا که اين اتفاق روی داد، بايد به قدر کافی صبور بود.

وی در پايان درباره اينکه چطور به يکباره موضوع بازگشت وی مطرح شد، افزود: پيش از اين آقای سياسی را ديده بودم و درباره مسائل ديگر صحبت کرده بوديم اما بحث اين موضوع هيچ وقت مطرح نشده بود ولی احتمالا سوابق قبلی دليل اين پيشنهادبود و من هم با تمام وجود در خدمت تيم محبوبم پرسپوليس هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016