یکشنبه 6 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

صعود بسکتباليست‌ها به نيمه‌نهايی با شکست چين

تيم ملی بسکتبال با پيروزی برابر چين به جمع چهار تيم پايانی بازی های آسيايی رسيد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايسنا از اينچئون، تيم ملی بسکتبال ايران در آخرين ديدارش از مرحله يک چهارم پايانی بازی های آسيايی به مصاف چين مدافع عنوان قهرمانی رفت و با نتيجه ۷۵ بر ۶۷ حريفش را شکست داد و به عنوان صدرنشين راهی مرحله نيمه نهايی رقابت ها شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيم ملی ايران با ترکيب مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نيکخواه بهرامی، اوشين ساهاکيان و حامد حدادی بازی را شروع کرد و از همان ابتدا تيم برتر بود.

کوارتر نخست مسابقه ۲۲ بر ۱۳ به سود ايران تمام شد تا ملی پوشان گام محکمی برای برد چين بردارند. در کوارتر دوم حريف به خودش آمد و در دفاع بهتر کار کرد اما در نهايت هم نتوانست کاری از پيش ببرد و اين کوارتر ۱۳ بر ۱۳ تمام شد.

نيمه دوم هم با برتری تيم ملی ايران آغاز شد و چين حرفی برای گفتن نداشت. بچيروويچ با خيالی آسوده به بازيکنان جوانش فرصت می داد و آنها هم عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند در کوارتر سوم ۲۱ بر ۱۸ به پيروزی برسند.

در کوارتر پايانی چينی ها فاصله را نزديک کردند و با شوت های سه امتيازی به ايران نزديک شدند اما در نهايت کاری از پيش نبردند و ايران با نتيجه ۷۵ بر ۶۷ حريفش را شکست داد و به جمع چهار تيم نخست آسيا رسيد.

کوارتر چهارم ۲۳ بر ۱۹ به سود چين به پايان رسيد.

در اين مسابقه صمد نيکخواه بهرامی با ۱۴ امتياز، ۳ ريباند و ۷ پاس منجربه گل بهترين بازيکن ايران بود.

تيم ملی ايران در مرحله نيمه نهايی بايد برابر يکی از دو تيم قطر يا فيليپين به ميدان برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016