شنبه 5 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

اسماعيل عبادی نخستين طلای تيروکمان ايران را به دست آورد

کماندار کامپوند ايران به مدال طلای بازی‌های آسيايی دست پيدا کرد.

به گزارش ايسنا، اسماعيل عبادی در فينال رقابت‌های کامپوند برابر حريف هند قرار گرفت و با پيروزی بر او اولين مدال طلای تيروکمان و ششمين مدال طلای کاروان ايران را به دست آورد.

عبادی ۱۴۵ بر ۱۴۱ ورما از هند را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبادی امروز با شکست حريف فيليپينی به فينال راه پيدا کرد. او در ديدار مرحله يک چهارم نهايی حريف قدرتمند کره‌ای را از پيش رو داشته بود.

***

عبادی: حريفم قهرمان جهان بود
چند ماه استراحت لازم دارم!

عضو تيم ملی تيروکمان پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسيايی گفت: خوشحالم از اينکه توانستم مدال باارزش طلا را برای تيروکمان به ارمغان بياورم.

اسماعيل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ايسنا به اينچئون، پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسيايی اينچئون اظهار کرد: در اين رقابت رقيبم قهرمان جهان بود و حريف ساده‌ای برای من نبود. البته پيش از اين يک بار با اين حريف هندی روبه‌رو شده بودم اما در عين حال با تمام تلاش و تمرکز سعی کردم که مدال باارزش طلا را کسب کنم.

وی تصريح کرد: اميدوارم که با اين مدال طلا، بتوانم کاروان ايران را خوشحال کرده باشم و در جدول رتبه‌بندی باعث افزايش رتبه کاروان ايران شده باشم. حريفان کره جنوبی و هندی خيلی سخت بودند. خود من روی حريف کره‌ای حساب زيادی باز کرده بودم. قبل از اين که به مسابقات بعدی فکر کنم چند ماه استراحت لازم دارم و می‌روم به زندگی‌ام برسم.

در پايان از اسماعيل عبادی تست دوپينگ گرفته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016