یکشنبه 20 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

سعيد معروف، پاسور تيم ملی واليبال پيشتاز نظرسنجی جهانی

تهران - ايرنا - سعيد معروف پاسور تيم ملی واليبال ايران در نظرسنجی که با همکاری FIVB (فدراسيون جهانی واليبال) در حال انجام است، در صدر بازيکنان مطرح جهانی قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، پس از درخشش تيم ملی واليبال ايران در رقابت های ليگ جهانی، رقابت های جهانی و کسب عنوان قهرمانی آسيا پس از ۵۶ سال در کره جنوبی، بازيکنان ايران در جمع برترين های جهان قرار گرفته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين نظرسنجی که توسط پايگاه World Wide Jobs انجام می گيرد، از کاربران خواسته شده که به بهترين بازيکن سال ۲۰۱۴ جهان در اين رشته از بين ۱۰ نامزد برتر از کشورهای مختلف رای دهند.

شناخته شده ترين بازيکنان اين فهرست افزون بر ميرسعيد معروف، ماريوز ولازلی لهستانی، ايوان زايتسف ايتاليايی، تيلور ساندر از امريکا، آلکساندر آتاناسيويچ صربستانی، جورجی گروزر از آلمان و ديميتری موزورسکی روسی هستند.

براساس آرای استخراج شده، سعيد معروف تا ساعت ۱۱ امروز (يکشنبه) با ۱۳۵ هزار و ۹۸۸ رای و سهم ۲۰ درصد کل آرا در صدر قرار دارد و تيلور ساندر آمريکايی با ۱۱۷ هزار و ۲۱۳ رای و ۱۷ درصد در جايگاه دوم قرار گرفته است.

تغييرات مداوم درصدهای رای نشان می دهد که کاربران در سراسر جهان پيوسته در حال انتخاب بازيکن منتخب خود در درگاه اينترنتی زير هستند که تعيين کننده برترين بازيکن سال ۲۰۱۴ جهان خواهد بود.

http://www.worldwidejobs.org.uk/volleyball-player-of-the-year


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016