سه شنبه 6 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشیان: آب‌ ما با صداوسیما به یک جوی نرفت

kaffashian-012.jpg
رییس فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته با عزت‌الله‌ ضرغامی می‌گوید "آب فدراسیون با صداوسیما به یک جوی نرفت".

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه چهارمحال و بختیاری-درباره جلسه شب گذشته با رئیس صدا و سیما در خصوص پیگیری حق پخش گفت: شب گذشته نشست صمیمانه‌ای با آقای ضرغامی داشتیم. آنها شرایط و مشکلات خود را بیان کردند، ما نیز به شرایط موجود فدراسیون و مشکلات آن پرداختیم.

وی با بیان اینکه هیچ تصمیم‌گیری خاصی در آن جلسه صورت نگرفت، افزود: ضرغامی یکی از مشکلات فعلی را عدم بودجه می‌دانست اما ما بر دریافت این حق پخش مصر هستیم چرا که حق ماست و ما نمی‌خواهیم با زورگویی حق خودمان را بگیریم.

کفاشیان گفت: در هر صورت ما بر دریافت حق خودمان از حق پخش فوتبال ایستاده‌ایم و صداوسیما نیز باید مشکلات خود را از راه‌های دیگر حل کند.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در خصوص حق پخش فوتبال به دولت واگذار شد گفت: دولت باید کمبود بودجه صداوسیما را جبران کند نه فدرسیون فوتبال و تا زمانی که حق پخش به حساب فدراسیون واریز نشود هیچ تغییری رخ نخواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کفاشیان با بیان اینکه اگر نمی خواهید حق پخش ما را پرداخت کنید فوتبال را به حالت آماتور در بیاورید گفت: باشگاه‌های فوتبال ما حرفه ای هستند و یکی از عواملی که آنها را حرفه‌ای کرده پخش فوتبال است و اگر این قطع شود به آماتور تغییر بدهیم.

وی یکی از راه‌های ارتقاء وضعیت فوتبال و تحقق مطالبات و دغدغه‌ها را دریافت این منبع مالی و هزینه کردن آن دانست و گفت: اگر صدوسیما و دولت نمی‌توانند حق په پحش بدهند از حرفه‌ای به آماتور در می‌آییم.

کفاشیان گفت: ضرغامی در جلسه دیشب گفت که بودجه ما 3 هزار میلیارد است که نیمی از آن را دولت و مابقی را خودمان باید تهیه کنیم و نمی‌توانیم در حال حاضر حق پخش بدهیم چرا که بودجه نیست. امیدواریم با تغییر و تحول در مدیریت صدا وسیما مشکلات مرتفع شود.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص ماندن و یا رفتن وینگادا از تیم امید اظهار کرد: عملکرد وینگادا موود قبول نیست و با این وضعیت امیدی برای ماندن او در تیم ملی نیست.

کفاشیان با بیان اینکه در حال حاضر وینگادا برکنار نشده است، گفت: وینگادا همچنان مربی تیم امید است اما روی گزینه های داخلی و خارجی دیگر نیز بحث و تبادل نظر شده است.

وی در خصوص انتخاب نهایی مربی تیم امید گفت: طی چند روز آینده و حداکثر آخر هفته تکلیف مربی تیم امید نیز مشخص خواهد شد و تصمیم گیری نهایی خواهیم داشت.

کفاشیان همچنین در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص درخواست هیات رییسه برای برکناری نبی و آیت اللهی نیز گفت: در حال حاضر پیشنهادها و درخواست‌هایی برای برکناری من هم هست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016