شنبه 14 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشيان: کی‌روش راحفظ می‌کنيم

تهران - ايرنا - رييس فدراسيون فوتبال گفت : همه علاقمندند تا کارلوس کی روش درتيم ملی فوتبال ايران حفظ شود ، ما هم او را حفظ می کنيم.

علی کفاشيان روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: فدراسيون فوتبال پيشنهادات خود را برای تمديد قرارداد به کارلوس کی روش داده است و ما منتظر پاسخ اين مربی هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرارداد کارلوس کی روش با تيم ملی فوتبال ايران به پايان رسيده است و اين سرمربی که حدود سه سال ونيم در ايران بوده، برای ادامه کاربايد قرارداد جديدی امضا کند.

پيش از اين فدراسيون فوتبال مبلغ درخواستی کی روش را بسيار زياد ( سالانه حدود ۴ميليون يورو - ۲.۵برای کی روش و ۱.۵برای دستياران)اعلام کرده و تامين آن را از عهده اين فدراسيون خارج دانسته بود.

فدراسيون فوتبال پيشنهاد مکتوب خود را به کی روش ارايه داده و قرار است اين مربی اواخرتيرماه به تهران بازگشته ودر باره اين قرارداد با اين فدراسيون مذاکره کند.

کفاشيان در باره جزييات پيشنهادات فدراسيون فوتبال به کی روش تصريح کرد: يکسری پيشنهادات داده ايم که درحال حاضر نمی توانم آنها را شرح بدهم، تا مذاکره با کی روش به نتيجه برسد.

کفاشيان در باره تفاوت قرارداد ارايه شده به کی روش از نظر مبلغ و مسووليت با قرارداد قبلی گفت:ازنظر شرايط تقريبا شبيه هم هستند، ولی ما خواسته ايم که مربيان ايرانی نيز درکادر فنی تيم باشند و فعاليت کنند. ضمنا کی روش بايد به يکسری مسايل نيز توجه داشته باشد.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سئوال که آيا مبلغ پيشنهادی کی روش را فدراسيون می تواند تامين کند؟، گفت: به هرحال بايد تامين کنيم. چاره ای نداريم.وقتی همه خواهان نگهداری کی روش هستند و تيمش هم نتيجه گرفته است، بايد اين سرمربی را نگهداريم.

کفاشيان شرايط کی روش را ويژه دانست و در پاسخ به اين سئوال که آيا نمی توان با همين مبلغ از يک مربی بهتر خارجی ديگر استفاده کرد، گفت: کی روش مسلط به کار بوده وشناخت لازم از بازيکنان ومربيان ايرانی به دست آورده است و اگر کسی ديگری را بياوريم،حداقل شش ماه تا يک سال زمان می برد که به اين مرحله برسيم و ما جام ملت ها را از دست خواهيم داد.

وی درباره احتمال عقد قرارداد مشروط مبنی بر موفقيت در جام ملت های آسيا ۲۰۱۵ با کی روش گفت: معمولا مربيان بزرگ جهان قراردادهای خود را برای جام جهانی می بندند.کی روش هم برای جام جهانی۲۰۱۸می خواهد کارکند، طبيعی است که برای شش ماه حاضر به قرارداد نيست.

رييس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد:برای جام جهانی ۲۰۱۸ ازهم اکنون بايد برنامه ريزی و فعاليت هارا آغاز کرد. بعد از جام ملت های آسيا ۲۰۱۵مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ آغاز می شود.

وی درباره انتقادات از فدراسيون فوتبال مبنی بر اينکه خيلی بر کی روش مديريت نمی کند، گفت: من اين انتقادات را قبول ندارم. اين ها در حوزه کاری کی روش است و اختيار دارد و می خواهد بهترين ها را فراهم کنيم.برخی مواقع که نمی توانيم بهترين ها را فراهم کنيم، مديريت می کنيم وبا اين اختلافات کنار می آيم.

رييس فدراسيون فوتبال در باره انتقاد از نشستن دبيرکل اين فدراسيون روی نيمکت تيم ملی به عنوان سرپرست گفت: من اين حرف ها را قبول ندارم. جام جهانی برای ما اينقدر مهم بود که من خودم از نبی خواستم نزديک کی روش باشد. اين انتقادات به دليل آگاهی نداشتن از فضای فوتبالی است. نبی خيلی هم خوب عمل کرد.

کفاشيان درباره اين سئوال که آياکميته ای برای نظارت برعملکردکی روش وجود داشته است يا نه؟ گفت: کميته فنی و توسعه اين مسئوليت را بر عهده داشت و اين کميته نيز نظرش تمديد قرارداد کی روش است. اولويت اول کميته فنی و توسعه برای هدايت تيم ملی فوتبال کی روش است.

کفاشيان درباره مراسم تجليل ازملی پوشان فوتبال گفت: قرار است اين مراسم برگزار شود اما هنوز زمان آن مشخص نيست.

رييس فدراسيون فوتبال در باره بحث ها در باره پاداش بازيکنان نيز گفت: دنبالش هستيم تا اين موضوع را حل کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016