دوشنبه 31 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشیان: وینگادا تا المپیک حفظ می‌شود

علی کفاشیان گفت: از عملکرد وینگادا راضی‌ام و او تا المپیک حفظ می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از اینچئون، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با حرکت زشت سرپرست تدارکات تیم ملی امید در بازیهای آسیایی گفت: متاسفانه حرکت زشت یکی از اعضای تدارکات تیم امید ناراحت کننده بود و امیدوارم حل شود، او فعلا در کره جنوبی است و باید منتظر دادگاه بماند. سفارت ایران در کره جنوبی در این رابطه به ما کمک می‌کند.

کفاشیان گفت: قبول ندارم که ملی‌پوشان امید تا دو نیمه شب در دهکده پرسه می‌زدند، آقای افاضلی کاملا بر تیم امید اشراف داشت اما آیت اللهی را برای تقویت سرپرستی تیم امید آوردم.

او گفت: از عملکرد وینگادا راضی‌ام و تا المپیک حفظ می‌شود. فکر می‌کنم این بار پس از سالها به المپیک ریو صعود می‌کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که باشگاه با تیم ملی امید همکاری نکردند،‌ گفت: امیدها این مسابقات را دست کم گرفتند،‌ به عنوان مثال از محسن مسلمان بهتر چه بازیکنی را داشتیم.

کفاشیان گفت: برای کی‌روش دنبال برنامه ریزی قوی‌تر هستیم، برای بازیهای تدارکاتی جام ملتهای آسیا به کی‌روش تاکید کردیم که لیگ را زیرنظر بگیرد. برنامه مهم کی‌روش تغییر نسل فوتبال ایران برای جام جهانی روسیه است.

وی با بیان اینکه این بار بر کی‌روش کاملا مسلط هستیم و تابع نظر ماست،‌ گفت: مبلغ قرارداد کی‌روش با کادر فنی همان دو و نیم میلیون دلار است.

کفاشیان گفت: برای جام ملتهای آسیا باید از مرحله گروهی صعود کنیم و بعد از رسیدن به مرحله نهایی می‌شود قضاوت کرد.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در رابطه با ساعتهایی که فیفا در جام جهانی برزیل به اعضایش اهدا کرده بود، گفت: ساعت فیفا در فدراسیون است، نمی‌دانستم 25 هزار دلار قیمت دارد و الا همانجا می‌فروختمش،‌ ساعت مارک دار بود، معمولا این جور چیزها را هدیه می‌دهم، ساعت خودم 10 دلار هم نمی‌ارزد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016