سه شنبه 6 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

محرومیت خانگی برای تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان

کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره تیم های مختلف لیگ‌برتری اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم استقلال‌خوزستان و نفت مسجد سلیمان 29 مهرماه برگزار شد و از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان را هر کدام به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مسابقه استقلال خوزستان و راه آهن در حالی 10 مهرماه در اهواز برگزار شد که از سوی بهنام ابوالقاسم‌پور – سرپرست تیم راه آهن تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی پس از احضار وی و بررسی پرونده طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی نامبرده را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان 30 مهرماه در تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی‌تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی نسبت به داور مسابقه و دروازه بان تیم حریف صورت گرفت بر همین اساس کمیته‌انضباطی تیم تراکتورسازی را به یک جلسه برگزاری مسابقه خانگی بدون تماشاگر و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه‌نقدی محکوم کرد. رسول خطیبی مبلغ 20 میلیون ریال و حسین خطیبی مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مسابقه دو تیم ملوان انزلی و نفت‌تهران در حالی 30 مهرماه در حالی در انزلی برگزار شد که از سوی سیدمحمد حبیبی – مربی تیم ملوان انزلی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرمسئولانه که منجر به اخراج وی نیز شد صورت گرفت. بر همین اساس کمیته‌انضباطی وی را به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم کرد. در صورت تکرار تخلف فوق در مسابقات بعدی تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.

بازی دو تیم راه آهن و سپاهان از سری رقابت‌های لیگ برتر 30 مهرماه برگزار شد. از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی نسبت به داور و سرمربی تیم مقابل صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم سپاهان را به یک جلسه برگزاری مسابقه خانگی بدون تماشاگر و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین احساس حاج صفی – بازیکن تیم سپاهان به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016