سه شنبه 6 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

درخشان: به دنبال دو ستاره داخلی لیگ هستیم

1413914853172_borna ghasemi-22.jpg
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درصدد جذب بازیکنان خارجی برای پست فوروارد و هافبک است.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی پرسپولیس برابر راه‌آهن در جام حذفی اظهار کرد: این بازی برای ما فوق‌العاده‌ سخت بود زیرا با مصدومان زیادی پای به این دیدار گذاشتیم. البته بازیکنانی که به میدان فرستاده بودیم عملکرد خوبی داشتند و از بازی آنها راضی هستم. دوست نداشتیم بازی به 120 دقیقه‌ بکشد زیرا این اتفاق روی تیم فشار وارد می‌کند. هنوز هم از نظر بدنی کمی دچار مشکل هستیم و باید این مشکل را رفع کنیم.

درخشان در واکنش به صحبت‌های حمید استیلی که گفته بود "گل محمد نوری هند بوده است"، اظهار کرد: من به نظر ایشان احترام می‌گذارم اما باید بگویم این داور است که در وسط زمین قضاوت می‌کند و درباره هر صحنه‌ نظر نهایی را می‌دهد. پیشنهاد می‌کنم که به نظرات داور مسابقه احترام بگذاریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه به مصدومان این تیم اشاره کرد و گفت: تیم ما هنوز کامل نیست و با مصدومان زیادی مواجه هستیم. سعی می‌کنیم آنها را به هر بازی برسانیم اما باز هم به مشکل می‌خوریم. اگر بتوانیم مصدومان را به تیم برسانیم می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. قبول دارم از زمانی که هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته‌ام کمی در نتیجه‌گیری نوسان داشته‌ایم.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه رتبه‌ای را برای پرسپولیس متصور هست، گفت: نمی‌توانم قول هیچ رتبه‌ای را به هواداران بدهم. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. هر لحظه امکان دارد بازیکنی مصدوم یا محروم شود و دست شما را خالی بگذارد. تمام تلاشم را می‌کنم تا پرسپولیس بهترین نتیجه‌ را بگیرد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره جذب بازیکن برای لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: در تلاش هستیم تا دو بازیکن خارجی در پست فوروارد و ها‌فبک و یکی، دو بازیکن ایرانی هم که از ستاره‌های لیگ هستند، جذب کنیم. فعلا مذاکرات را انجام داده‌ و منتظر هستیم تا نتیجه‌ این رایزنی‌ها مشخص شود. ان‌شاءالله با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016