چهارشنبه 14 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

ارتباط برنامه ۹۰ و داعش از نظر حسن عباسی

وقتی که در کشور ۱۲ ميليارد به فلان مربی می دهيم که بيايد به جوانان ما پاسکاری و شوت زدن به توپ را ياد بدهد و داد هيچکس در نمی آيد علتش اين است که فوتبال اعتبار و پرستيژ بيشتری دارد، و اين يعنی جامعه از اين نظر دچار انحطاط اخلاقی شده است. جامعه ای که اينطور به انحطاط کشيده شود خداوند آن جامعه را امتحان می کند و داعش می فرستد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عصر ايران - حسن عباسی که رييس مرکز دکترينال امنيت بدون مرز است روز شنبه صحبت هايی جنجالی در مورد فوتبال داشته. او اتفاقات رخ داده در فوتبال ايران را بررسی کرده و از فوتبال به اين نتيجه رسيده که جامعه منحط شده است . حسن عباسی اين صحبت ها را در بيستمين جلسه از دور جديد نشست فيلمسازان جوان سينمای انقلاب اسلامی انجام داده . در جلسه ای که مربوط به اکران ونقد مستند ژست بوده.حرف های عجيب حسن عباسی از اشاره برنامه نود شروع می شود به دستمزد کی روش می رسدوبعد نتيجه می گيرد که خداوند داعش را فرستاده است.

عصر ايران حرف های حسن عباسی را به نقل از خبرگزاری فارس و صرفا جهت اطلاع رسانی منتقل می کند .

در ورزش ما يک لُمپنيزمی ايجاد شده است که برنامه ای در نصف شب به مدت چند ساعت روی آنتن می رود، چندين نفر از مسئولان و رؤسای فدراسيون ها و ديگران پشت خط می آيند و پنج ميليون نفر هم بيدار می مانند که مشخص شود چه کسی در فلان مسابقه پيراهن نفر ديگر را کشيده است. متأسفانه شاخص ترين ورزشکاران ما در تلويزيون از مردم طلبکارند در حالی که ما درباره تواضع ورزشکارانی مثل مرحوم تختی شنيده بوديم، قهرمانان ورزشی امروز ما خانه های چند ميلياردی دارند و بعد رييس جمهورها و مسئولان به آنها نشان شجاعت می دهند، چون باور ندارند که اشجع الناس من غلب هواه.

وقتی که در کشور ۱۲ ميليارد به فلان مربی می دهيم که بيايد به جوانان ما پاسکاری و شوت زدن به توپ را ياد بدهد و داد هيچکس در نمی آيد علتش اين است که فوتبال اعتبار و پرستيژ بيشتری دارد، و اين يعنی جامعه از اين نظر دچار انحطاط اخلاقی شده است. جامعه ای که اينطور به انحطاط کشيده شود خداوند آن جامعه را امتحان می کند و داعش می فرستد تا به مردانش تير خلاص بزند و زنانش را در موصل بفروشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016