سه شنبه 27 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تيم ملی ايران در جام ملت‌ها ۲۵ تا ۳۰ هزار هوادار خواهد داشت

تهران - ايرنا - رييس کميته فرهنگی فدراسيون فوتبال، گفت : براساس تحقيقات و برآوردهايی که انجام داده ايم، تيم ملی فوتبال ايران در جام ملت های استراليا در هر ديدار به طور ميانگين ۲۵ تا ۳۰ هزار هوادارخواهد داشت.

محمدرضاملامحمد روزسه شنبه در گفت وگو با ايرنا، تصريح کرد: ابتدا بايد بگويم که برای ديدار عصر امروز تيم ملی فوتبال ايران با کره جنوبی سازماندهی بسيار خوبی انجام داديم تا هواداران بتوانند به خوبی از تيم کشورمان حمايت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی بااشاره به اينکه تيم ملی مدت هاست درورزشگاه آزادی به ميدان نرفته است تصريح کرد: تمامی ليدرهای تهران و استان های ديگر در ورزشگاه حضور خواهند داشت و پرچم های کوچک و بزرگ را به ورزشگاه خواهيم برد تا در کنار تيم باشيم.

اين مقام مسوول همچنين درمورد ديدارشهرآوردپايتخت نيزعنوان کرد:دراين مورد تمامی اقدامات از سوی سازمان ليگ انجام خواهد شد.

وی در خصوص برنامه ريزی کميته فرهنگی برای جام ملت های آسيا ۲۰۱۵ که دی ماه به ميزبانی استراليا برگزار می شود تصريح کرد: برای اين رويداد مهم برنامه ريزی از چند ماه قبل آغاز شد و ما طرح های خود را به فدراسيون ارائه کرديم و اميدوارم بودجه لازم برای تحقق برنامه ها، تامين شود.

وی افزود:درنخستين گام کار بافت فرش يادبود جام ملت ها آغاز شده تا همچون جام جهانی برزيل بتوانيم آنرا به يادگار بگذاريم.

ملامحمد اظهارکرد:همچنين در صورت تامين اعتبار، اقلام تبليغاتی را ساماندهی خواهيم کرد.

وی بااشاره به اينکه تيم ملی ايران درجام ملت ها پس از کشور ميزبان بيشترين هوادار را خواهد داشت، گفت:ساماندهی کردن ۲۵ تا ۳۰ هزار تماشاگر برای هر ديدار کار بسيار سختی است که به تنهايی از عهده ما برنمی آيد.

وی بااشاره به اينکه هواداران بايد همراه تيم ملی باشند گفت:بايدفرهنگ هواداری را تغيير بدهيم تا حاميان تيم ملی حداقل برای رويدادهای مهم، پيراهن يا تی شرت تيم ملی را خريداری کرده و کنار تيم باشند.

ملامحمد ادامه داد : در اين راستا با افرادی که در استراليا ساکن هستند و می توانند به ما کمک کنند مذاکراتی انجام داديم چراکه تامين بيش از ۲۰هزار دست لباس برای هر ديدار واقعا کار دشوار و تقريبا غيرممکنی است.

مسوول کميته فرهنگی فدراسيون فوتبال افزود: ايرانی های زيادی در کشور استراليا حضور دارند و اينکه بخواهيم اين تعداد لباس، پرچم و ديگر اجناس را به همراه ببريم کاری نشدنی است و اميدوارم هواداران در استراليا کنار تيم ملی باشند و به ما ياری برسانند.

به گفته وی، هزينه ها در استراليا به مراتب بالاتر از برزيل است و در اين راستا فدراسيون فوتبال ايران نمی تواند همچون جام جهانی هواداران را از لحاظ اقلام فرهنگی تامين کند.

چندی پيش سايت رسمی کنفدراسيون فوتبال آسيا به صورت رسمی اعلام کرد که ايران پس ازاستراليا بيشترين هوادار را در جام ملت های آسيا ۲۰۱۵ خواهد داشت و علاقمندان به اين تيم از مدت ها قبل به دنبال تهيه بليط ديدارهای شاگردان کی روش دراستراليا هستند تا به حمايت از اين تيم بپردازند.

حدود ۴۰ سال از آخرين قهرمانی تيم ملی فوتبال ايران در جام ملت های آسيا می گذرد و ايرانی های مقيم استراليا بر اين باورند که تيم کشورشان می تواند در سرزمين کانگورها برای چهارمين بار جام قهرمانی اين رويداد را از آن خود کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016