سه شنبه 4 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه نویی: عملکرد استقلال در نیم فصل اول فاجعه است

IMG19593908.jpg
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه عملکرد همه تیم ها در نیم فصل اول بد بوده است گفت: استقلال هم مثل بقیه خوب نبود و عملکردش فاجعه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که صبح امروز سه شنبه در حاشیه مراسم یادبود مرحوم غلامحسین مظلومی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: تسلیت مجدد دارم درگذشت غلامحسین مظلومی را که از جمله انسان های واقعی و با معرفت فوتبال ایران بود. امیدوارم خداوند روحش را شاد کند و کاری کنیم که از این به بعد قدر و منزلت پیشکسوتان را بدانیم. ان‌شالله که فقط در شیرودی دنبال پیشکسوتان نرویم و ارزش بیشتری برای آنها قابل شویم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت تیمش بعد از دربی هفتاد و نهم گفت: بعد از باخت دربی نیاز داریم که از نظر روحی کار کنیم و بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم. ما باید خودمان را برای دیدار با ذوب آهن آماده کنیم. فشردگی بازی ها هم کار ما را سخت کرده و امیدواریم بتوانیم با مشکلات خاصی که داریم بتوانیم تیم را آماده این بازی کنیم.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر چیست گفت: برای استقلال نیم فصل اصلا خوب بود. هفت هفته اول را خوب بودیم اما بقیه را اصلا خوب نبودیم. با این حال در نیم فصل دوم جبران کردن چهار امتیاز در مجموع 45 امتیاز کار سختی نیست. باید برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم که قطعا در دو سه پست این کار را خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد ارزیابی اش از عملکرد همه تیم ها در لیگ برتر گفت: وقتی تیم صدرنشین ما از 45 امتیاز ممکن 28 امتیاز گرفته یعنی عملکرد تیم ها خوب نیست. استقلال هم که فاجعه است. اعتقاد دارم کیفیت نیم فصل زیاد بالا نبوده و باید برای نیم فصل دوم تیم ها تقویت شوند و عملکرد بهتری داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016