پنجشنبه 6 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

شکست استقلال مقابل ذوب آهن در جام حذفی

1411755315776_Arya Jafari-17.jpg
دیدار ذوب آهن و استقلال با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال پس از تساوی دو تیم با نتیجه دو بر دو در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 2 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

گزارش نیمه نخست:

در این نیمه بازی بسیار خوب و تهاجمی‌ای از سوی دو تیم ارائه شد اما استقلال با درخشش جاسم کرار این نیمه را با پیروزی به پایان رساند. در ابتدای این دیدار کرار با جا گذاشتن چند مدافع ذوب آهن با پاسی زیبا برهانی را صاحب توپ کرد و این مهاجم استقلال با یک ضربه خوب گل نخست بازی را در دقیقه هفتم به ثمر رساند. در ادامه این دیدار بازهم استقلالی ها بودند که فشار خوبی روی دروازه حریف آوردند و در دقیقه 21 با شوت دیدنی جاسم کرار از پشت محوطه جریمه، استقلالی‌ها دو بر صفر از حریفش پیش افتاد.

تنها یک دقیقه بعد از گل دوم استقلال بود که قاسم دهنوی با یک شوت دقیق روی یک ضربه ایستگاهی، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم چند فرصت خوب گلزنی به دست آوردند اما در دادن پاس نهایی یا شوت چندان دقت لازم را نداشتند تا در نهایت نیمه نخست با برتری دو بر یک استقلال به پایان برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش نیمه دوم:

در این نیمه استقلال تلاش داشت از داشته اش محافظت کند اما ذوب آهنی ها فشار مناسبی روی دروازه استقلالی‌ها داشتند و در دقیقه 75 اشتباه عجیب عمران زاده و صادقی موجب شد تا حسن زاده در شرایط تک به تک با فروزان قرار بگیرد و براحتی یک گل به ثمر برساند تا بازی دو بر دو مساوی شود.

ذوب آهنی ها در دقیقه 83 هم شانس گلزنی خوبی داشتند. شوت حسن زاده از پشت محوطه جریمه استقلال می رفت به گل سوم تبدیل شود که واکنش به موقع فروزان مانع از این اتفاق شد.

در ادامه این نیمه دو تیم به بازی محتاطانه روی آوردند هرچند که ذوب آهن در آخرین ثانیه های این نیمه می توانست به گل برسد اما تعلل بی مورد تبریزی مانع از این اتفاق شد تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.

گزارش وقت های اضافه:

در وقت های اضافه دو تیم فرصت‌های خوبی را برای گلزنی داشتند. ابتدا عمران زاده در دقیقه 103 می‌توانست با یک شوت گلزنی کند که ضربه او چندان قدرت لازم را نداشت تا توپ راهی اوت شود. در دقیقه 107 هم شوت برهانی در شرایطی تک به تک با دروازه بان ذوب آهن از بالای دروازه به اوت رفت.

ذوب آهنی ها هم در دقیقه 110 روی ضربه سر محمدی می‌توانستند کار را به سود خود کنند اما ضربه این بازیکن را فروزان با واکنشی مناسب دفع کرد و البته این پایان کار نبود و شوت زیبای تبریزی از داخل محوطه جریمه استقلال به پشت دروازه آبی‌پوشان برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد تا در نهایت کار دو تیم به ضربات پنالتی بکشد.

ضربات پنالتی:

در ضربات پنالتی، بیگ‌زاده نخستین پنالتی را زد که ضربه او با فاصله راهی اوت شد. برای ذوب آهن نیز ابتدا رجب زاده پنالتی زد که ضربه او به گل تبدیل شد.

دومین ضربه استقلال را امید ابراهیمی زد و ضربه او پس از برخورد به تیرک راهی به دروازه پیدا نکرد. برای ذوب آهن هم کارلوس سانتوس ضربه پنالتی را زد که توپ او به گل تبدیل شد.

سومین ضربه برای استقلال را برهانی زد که توپ او هم گل نشد و دروازه‌بان ذوب آهن این توپ را دفع کرد. در نهایت هم این قاسم دهنوی بود که پنالتی سوم را به گل تبدیل کرد تا استقلال از گردونه رقابت‌های حذفی، حذف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016