سه شنبه 9 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

علی کريمی به استراليا نرفت

کريمی قبل از جام‌ ملت‌ها همه را غافلگير کرد؛
جمله‌ای که بوی خداحافظی می‌دهد
مربی تيم ملی به استراليا نرفت

مربی تيم ملی فوتبال ايران در صفحه‌ شخصی‌اش جمله‌ای را به کار برد که جدايی‌اش از اين تيم را تقويت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کريمی مربی تيم ملی ايران در آخرين تمرين اين تيم که عصر امروز دوشنبه در کمپ تيم‌های ملی برگزار شد، حضور نيافت تا شايعه جدايی‌اش از جمع ملی‌پوشان قوت بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درحاليکه حتی مسئولان تيم ملی هم دليل غيبت او را نمی‌دانستند، علی کريمی امشب متنی را در صفحه شخصی‌اش در اينستاگرام قرارداد تا خبر جدايی‌اش از تيم ملی ايران رنگ و بوی جدی به خود بگيرد.

علی کريمی که صبح امروز دوشنبه در اردوی تيم ملی حضور داشت، در شخصی‌اش در اينستاگرام متنی را با اين مضمون که: "اگر نمی‌توانی خدمت کنی برو تا خيانت نکنی" قرار داد.

بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس درحالی اين مطلب را روی خروجی صفحه شخصی‌اش در اينستاگرام قرار داد که تيم ملی ايران پس از ريکاوری در استخر هتل آکادمی، برای سفر به استراليا راهی فرودگاه امام خمينی (ره) شده است.

***

واکنش فدراسيون فوتبال به کناره گيری کريمی:
بدون دليل اردو را ترک کرد!

علی کريمی در شرايطی به همراه تيم ملی فوتبال ايران راهی استراليا نشد که فدراسيون فوتبال هم از دليل کناره گيری وی ابراز بی اطلاعی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال ايران که مدت کوتاهی است به عنوان مربی در کادر فنی تيم ملی مشغول فعاليت شده بود، در آخرين روز حضور اين تيم در تهران ترجيح داد با بيان اينکه "اگر نمی‌توانی خدمت کنی برو تا خيانت نکنی" همراه شاگردان کی روش به جام ملت های آسيا نرود.

کناره گيری علی کريمی در شرايطی صورت گرفت که او هيچ اظهار نظری در اين مورد نداشته اشت.

فدراسيون فوتبال هم بر روی سايت رسمی خود از اين موضوع ابراز بی اطلاعی کرده و تنها نوشته است:« علی کريمی روز دوشنبه مورخ هشتم دی ماه بدون اعلام هيچ دليلی اردوی تيم ملی را ترک کرد.»

علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال هم در گفتگو با خبرنگار مهر از دليل کناره گيری کريمی ابراز بی اطلاعی کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016