دوشنبه 8 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تيم کيهيل: بايد از تيم ملی ايران ترسيد

کاپيتان تيم ملی فوتبال استراليا در اظهارنظری جالب گفت که از تيم ملی ايران می‌ترسد!

به گزارش ايسنا، جام ملت‌های آسيا ۱۱ روز ديگر در استراليا آغاز می‌شود و هيجان برای بزرگ‌ترين رقابت فوتبالی قاره کهن اين بار در کشور کانگوروها به اوج می‌رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



تيم کيهيل، کاپيتان ۳۵ ساله استراليا که در طول سال ۲۰۱۴ عملکرد بسيار خوبی برای کشورش داشت، درباره شرايط خود برای حضور در اين تورنمنت اظهار کرد: انتظار ندارم که در تمام ديدارهای اين جام به ميدان بروم. در جام جهانی هم از سه بازی در دو بازی حاضر شدم که اين موضوع را از قبل هم می‌دانستم. برای اين جام هم احتمال می‌دهم که از کل بازی‌های جام در سه بازی حاضر باشم. با اين حال کسی چه می‌داند، شايد سرمربی ترجيح داد در همه ديدارها به ميدان بروم.

استراليا در گروه A با تيم‌های کويت، کره جنوبی و عمان هم‌گروه است و پس از صعود احتمالی از اين گروه و رسيدن تا فينال جام بايد در طول ۲۳ روز ۶ بار به ميدان برود و اين به معنی شانس بيشتر برای تامی يوريک ۲۳ و ناتان برنز ۲۶ ساله است که با استراحت دادن به کيهيل بيشتر به ميدان برود.

کاپيتان استراليا در اين رابطه گفت: عملکرد برنز در سال گذشته فوق‌العاده بوده است. از بازی‌های او تاکنون شگفت‌زده‌ام و از الان همه چيز به اين مربوط می‌شود که چگونه می‌توانيم کنار يکديگر به عنوان يک تيم به او کمک کنيم که در سطح بين‌المللی بازی کند. درباره تامی هم بايد بگويم که وقتی او توانايی‌اش را نشان می‌دهد، غير قابل مهار می‌شود و قطعا می‌تواند يک ستاره برای آينده استراليا باشد.

با حضور بازيکنانی مثل رابی کروز، متيو لکی، تامی اور و جيمز تريسی به نظر می‌رسد نسل بعدی فوتبال استراليا خط حمله قدرتمندی در اختيار داشته باشد. آنها تاکنون تحت هدايت پوستج‌اوغلو با برگزاری اردوهايی در اروپا، خاورميانه و ژاپن خود را برای حضور در جام ملت‌ها آماده کرده‌اند.

استراليا برای نخستين بار از زمانی که به کنفدراسيون فوتبال آسيا وارد شده، در رنکينگ جهانی فيفا در رتبه ۱۰۰ قرار گرفت. کيهيل در اين رابطه گفت: درست است. رنکينگ ما در جهان کاملا پايين آمده اما شک نکنيد که فوتبال‌مان پيشرفت داشته است. مربی ما می‌داند که چه بازی‌های تدارکاتی را انتخاب کند. ما به راحتی می‌توانستيم در استراليا با تيم‌هايی مثل قطر، امارات و ژاپن برای شبيه‌سازی حريفان‌مان در گروه بازی کنيم و به احتمال زياد دو برد هم از اين سه بازی به دست می‌آورديم. رنکينگ‌مان هم بسيار بالاتر می‌رفت و شايد آن زمان همه خوشحال‌تر می‌شدند اما اين يک مسير آماده‌سازی است که بايد ببينيم چقدر آماده هستيم.

مهاجم تيم نيويورک ردبولز آمريکا درباره حريفان اصلی استراليا در جام ملت‌ها گفت: ايران و ژاپن دو خطر اصلی برای ما در اين جام هستند. بين اين دو تيم من واقعا در فکر ايران هستم. نمايشی که آنها در جام جهانی داشتند واقعا خاص و فوق‌العاده بود. بايد از آنها ترسيد.

او در پايان درباره آرزوی سرمربی تيمش برای قهرمانی در اين جام گفت: تا زمانی که می‌بريم مهم نيست که چگونه می‌بريم. هدف ما هم قهرمانی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016