دوشنبه 8 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پاداش ۶ هزار دلاری برای بازيکنان تيم ملی فوتبال

تهران - ايرنا - معاون مالی و پشتيبانی وزارت ورزش و جوانان از پاداش ۶ هزار دلاری بازيکنان تيم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل خبر داد.

به گزارش ايرنا، مناف هاشمی در گفت وگويی از دستور ويژه وزير ورزش و جوانان برای پرداخت پاداش به اعضای تيم ملی فوتبال خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: بر اساس دستور محمود گودرزی دو پاداش به اعضای تيم ملی فوتبال تعلق خواهد گرفت.

معاون مالی و پشتيبانی وزارت ورزش و جوانان افزود: بر اين اساس به هر يک از اعضای تيم ملی فوتبال که در صعود ايران به جام جهانی مشارکت داشتند نفری ۳ هزار دلار پرداخت خواهد شد و همچنين به نفراتی که با کاروان تيم ملی در جام جهانی حضور داشتند نيز نفری ۳ هزار دلار پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع به ۲۵ نفر از اعضای تيم ملی پاداش پرداخت خواهد شد و افرادی هم که در هر دو رويداد عضو تيم ملی بودند در مجموع ۶ هزار دلار (۲۰ ميليون تومان) پاداش خواهند گرفت.

تيم ملی فوتبال ايران در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل سه ديدار برگزار کرد و دو شکست برابر آرژانتين و بوسنی و يک تساوی مقابل نيجريه به دست آورد و از راه يابی به مرحله دوم اين رقابت ها بازماند.

تيم ملی فوتبال ايران امروز آخرين تمرين خود را در تهران برگزار می کند و امشب راهی استراليا می شود.

تيم ملی فوتبال ايران خود را برای شرکت در شانزدهمين دوره جام ملت های آسيا که از روز ۱۹دی ماه در استراليا آغاز می شود، آماده می کند.

ايران در گروه سوم اين رقابت ها با تيم های بحرين، قطر و امارات همگروه است که نخستين ديدار ايران درچارچوب اين مسابقات روز ۲۱ دی ماه برابر بحرين است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016