پنجشنبه 11 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

AFC: نکونام فرمانده ايران برای رسيدن به چهارمين قهرمانی در جام ملت‌ها

سايت AFC در گزارشی جواد نکونام را فرمانده تيم ملی ايران در رسيدن به چهارمين قهرمانی جام ملت‌های آسيا قلمداد کرد.

به گزارش ايسنا، در فاصله ۹ روز مانده به جام ملت‌های آسيا سايت AFC در گزارشی به آخرين وضعيت ايران برای حضور در اين تورنمنت پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين گزارش آمده است: کارلوس کی‌روش ۱۳ بازيکن حاضر در جام جهانی برزيل را به فهرست ايران برای حضور در جام ملت‌های آسيا فرا خوانده است تا پس از قهرمانی در سال ۱۹۷۶ بار ديگر ايران را به رتبه نخست قاره کهن برساند.

ايران در گروهی که آرژانتين، نيجريه و بوسنی و هرزگوين حضور داشتند، در رده چهارم قرار گرفت و حذف شد اما آنها با نمايش خيره کننده مقابل نيجريه و آرژانتين با سرمربی سابق رئال مادريد در حالی گام به بزرگ‌ترين جام آسيا می‌گذراند که يکی از مدعيان هستند.

در اين راه کاپيتان با تجربه اوساسونا يعنی جواد نکونام، فرمانده تيم ملی است تا آنها رويای کسب چهارمين قهرمانی جام ملت‌ها را پس از بردن اين جام در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ را به واقعيت تبديل کنند.

ايران در گروه C با بحرين، امارات و قهرمان جام خليج‌فارس يعنی قطر همگروه است و نخستين بازی خود را ۲۱ دی مقابل بحرين در ورزشگاه ملبورن انجام می‌دهد.

فهرست بازيکنان ايران:

عليرضا حقيقی (پنافيل)، خسرو حيدری (استقلال)، احسان حاج‌صفی (سپاهان)، جلال حسينی (الاهلی قطر)، اميرحسين صادقی (استقلال)، جواد نکونام (اوساسونا)، مسعود شجاعی (الشحانيه)، مرتضی پورعلی گنجی (نفت تهران)، اميد ابراهيمی (استقلال)، کريم‌ انصاری فرد (اوساسونا)، وريا غفوری (نفت تهران)، محسن فروزان (استقلال)، وحيد اميری (نفت تهران)، آندرانيک تيموريان (تراکتورسازی)، رامين رضائيان (راه‌آهن)، رضا قوچان نژاد (الکويت)، سروش رفيعی (فولاد خوزستان)، عليرضا جهانبخش (نايمخن) ، هاشم بيگ‌زاده (استقلال)، سردار آزمون (روبين کازان)، اشکان دژآگه (العربی)، عليرضا بيرانوند (نفت تهران)، مهرداد پولادی (الشحانيه).


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016