شنبه 13 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

رونالدو بهترين گلزن ۲۰۱۴

ستاره پرتغالی رئال‌مادريد با زدن ۶۱ گل به عنوان بهترين گلزن جهان در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد. بعد از او ليونل مسی با ۵۸ گل در فهرست برترين گلزنان سال گذشته ايستاد.

به گزارش ايسنا، کريستيانو رونالدو در سال ۲۰۱۴ هم نمايش بسيار خوبی داشت. او توانست در اين سال ۶۱ گل به ثمر برساند و برای دومين سال پياپی به عنوان بهترين گلزن سال در جهان انتخاب شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بعد از اين بازيکن پرتغالی ليونل مسی، ستاره آرژانتينی آبی-اناری ها با زدن ۵۸ گل در جايگاه دوم قرار گرفت. جاناتان سوريانو بازيکن سالزبورگ با زدن ۵۵ گل در جايگاه سوم ايستاد. آساموا ژيان از العين امارات هم با زدن ۴۳ گل چهارمين گلزن برتر جهان در سال ۲۰۱۴ است.

اما کريستيانو رونالدو در رقابت های ليگا ۳۸گل، در ليگ قهرمانان اروپا ۱۳ گل، در جام حذفی اسپانيا ۳ گل، در سوپر جام اروپا دو گل و با تيم ملی پرتغال ۵ گل به ثمر رساند تا مجموع گل های او در سال ۲۰۱۴ به عدد ۶۱ برسد.

ليونل مسی در رقابت های ليگا ۳۵ گل، در ليگ قهرمانان اروپا ۱۰ گل، در جام حذفی اسپانيا ۵ گل و با تيم ملی فوتبال آرژانتين ۸ گل به ثمر رساند تا مجموع گل های او در سال ۲۰۱۴ به عدد ۵۸ برسد.

جاناتان سوريانو ستاره سالزبورگ در ليگ اتريش ۳۸ گل، در ليگ قهرمانان اروپا ۲ گل، در ليگ اروپا ۹ گل و در جام حذفی اتريش ۶ گل به ثمر رساند تا مجموع گل های او به عدد ۵۵ رسد.

ستاره غنايی العين امارات در ليگ خليج فارس ۲۲ گل، در ليگ قهرمانان آسيا ۱۲ گل، در جام حذفی امارات ۳ گل و با تيم ملی فوتبال غنا هم ۶گل به ثمر رساند تا مجموع گل های او در سال ۲۰۱۴ به عدد ۴۳ رسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016