شنبه 13 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: بازی با عراق آخرين فرصت آماده‌سازی است

سرمربی تيم ملی گفت بازی با عراق جزئی از برنامه‌های آماده‌سازی ايران برای ديدار برابر بحرين است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، کارلوس کی‌روش درباره ديدار فردای ايران برابر عراق و در پاسخ به اين سوال که آيا تيم ايران برای اين ديدار آماده شده است، يا خير گفت: ما تنها برای بازی با عراق آماده نشده‌ايم. اين ديدار جزويی از برنامه‌های آماده‌سازی ما برای ديدار برابر بحرين است. اين بازی يک قدم رو به جلو در راه آماده‌سازی ما برای حضور در جام ملت‌های آسياست و خوشحالم که می‌توانيم از آخرين فرصت‌مان برای انجام يک بازی دوستانه استفاده کنيم.

وی درباره آخرين شرايط تيم ايران هم گفت: در حال حاضر تلاش می‌کنيم با استفاده از فرصت به دست آمده بهترين عملکردمان را به نمايش بگذاريم.

سرمربی تيم ملی درباره حضور پر تعداد ايرانی‌ها در استراليا و حمايت آنها از تيم ملی گفت: اميدوارم هواداران ايرانی روحيه خوبی از خود نشان دهند و حمايت همه جانبه‌ای را از تيم ملی به نمايش بگذارند. اميدوارم اين ارتباط بين تيم ملی و هواداران ايجاد شود. ما روی حمايت آنها حساب می کنيم؛ حمايتی که در چند وقت اخير آن را مشاهده نکرديم.

سرمربی تيم ملی درباره دلايل برگزاری اردوی اين تيم در آفريقای جنوبی هم گفت: در درجه اول به خاطر شرايط آب و هوايی مشابه استراليا آنجا را انتخاب کرديم. دوم هم اين که تنها جايی بود که تيم‌هايی حاضر می شدند با تيم ملی ايران ديدار کنند. با در نظر گرفتن محدوديت‌های مالی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنيم، آفريقای جنوبی تنها جايی بود که می‌توانستيم بازی‌های بين المللی انجام دهيم و از تيم‌های باشگاهی استفاده کرديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016