سه شنبه 23 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پيروزی تيم ملی فوتبال کره برابر کويت

تيم ملی فوتبال کره جنوبی با پيروزی برابر کويت ۶ امتيازی شد و در صدر جدول گروه A ايستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تيم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و کويت از ساعت ۱۰:۳۰ امروز سه شنبه در چارچوب رقابتهای گروه C جام ملت‌های آسيا به مصاف هم رفتند که در پايان تيم کره جنوبی برابر حريف خود يک بر صفر پيروز شد. تائه هی در دقيقه ۳۶ زننده تنها گل اين بازی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ديدار دو تيم که در زير بارش باران برگزار شد در نيمه نخست با برتری نسبی کره همراه بود. اين تيم بعد از موقعيت‌های نه چندان جدی که در اين نيمه خلق کرده بود سرانجام در دقيقه ۳۶ روی سانتر "چا دو ری" از راست و ضربه سر "تائه هی" به گل دست يافت.

در نيمه دوم اين تيم کويت بود که به آب و آتش زد. اين تيم در دقيقه ۴۸ تير دروازه کره جنوبی را به لرزه در آورد و يک دقيقه بعد هم مهاجم اين تيم روی تير دوم دروازه حريف فرصت خوبی را از دست داد. در دقيقه ۶۰ بازی نيز المقسيدی با ضربه‌ای فنی دروازه کره جنوبی را به شدت تهديد کرد که با بدشنانسی ضربه وی به بيرون رفت.

در مقابل اين حملات کره‌ای‌ها به ضد حملات دل بسته بودند و در اواسط اين نيمه لی کئون هيو می توانست روی خروج اشتباه دروازه‌بان کويت برای بار دوم دروازه اين تيم را باز کند که اين اتفاق رخ نداد. در دقايق پايانی نيز حملات تيم کويت نتيجه نداد تا اين تيم دومين شکست متوالی را در اين تورنمنت متحمل شود.

قضاوت اين ديدار را عليرضا فغانی از ايران بر عهده داشت. محمدرضا ابوالفضلی و رضا سخندان کمک‌های وی در اين ديدار بودند. فغانی در اين بازی به سه بازيکن کره‌ای و يک يار کويتی کارت زرد نشان داد.

کره جنوبی با اين پيروزی ۶ امتيازی شد و موقتا در صدر جدول رده‌بندی گروه A ايستاد. تيم کويت هم بدون امتياز در رده آخر جدول چهار تيمی اين گروه قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016