دوشنبه 22 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

جام ملت‌های آسیا: آمار ضعيف ايران در پاس دادن

تهران - ايرنا - با پايان رقابت های دور نخست مرحله مقدماتی جام ملت های آسيا ۲۰۱۵ دو بازيکن اماراتی در صدر جدول گلزنان اين مسابقات قرار گرفتند و ايران يکی از ضعيف ترين تيم ها از نظر پاس دادن شد.

به گزارش ايرنا، احمد خليل و علی مبخوت از امارات تنها بازيکنان اين دوره از رقابت ها هستند که در دور نخست، دو گل زده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱۶ بازيکن ديگر از جمله احسان حاج صفی و مسعود شجاعی از ايران نيز بازيکنان يک گله اين رقابت ها هستند.

درهشت مسابقه برگزار شده اين رقابت ها، در مجموع ۲۰ گل به ثمر رسيده است که ميانگين ۲.۵ گل در هر بازی را نشان می دهد.

دراين رقابت ها در مجموع ۲۰۴ شوت به سمت دروازه ها شليک شد که ۶۷ شوت داخل چارچوب و ۱۳۷ شوت خارج از چارچوب بوده است.

دروازه بانان ۱۶ تيم شرکت کننده ۴۸ بار موفق به دفع توپ مهاجمان حريف شده اند.

داوران جام ملت های آسيا در هشت مسابقه برگزار شده ۲۵ بار از کارت های زرد و ۲ بار از کارت های قرمز خود برای جريمه بازيکنان استفاده کرده اند.

بالاترين درصد مالکيت توپ در يک بازی متعلق به کره جنوبی در ديدار مقابل عمان است که در ۶۷.۱ درصد زمان مسابقه، توپ در اختيار کره ای ها قرار داشت.

کره ای ها با دادن ۵۹۶ پاس در اين مسابقه که ۸۶.۴ درصد آن صحيح بود، از نظر تعداد و دقت پاس نيز بهترين شرايط را در دور نخست مسابقات مرحله مقدماتی داشتند.

بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران در مسابقه با بحرين ۳۲۵ بار پاس دادند که ۷۷.۸ درصد آن صحيح بود. ملی پوشان ايران از نظر تعداد پاس در ميان ۱۶ تيم در رده چهاردهم قرار گرفتند و از نظر دقت پاس نيز در رده دهم ايستادند.

ازبکستان با ۲۴ شوت به سمت دروازه بالاترين آمار را در اين بخش به خود اختصاص داد و ايران با ۱۴ شوت به همراه استراليا در رده ششم اين بخش قرار گرفت.

تيم های فلسطين و اردن که هر کدام سه کارت زرد و يک کارت قرمز در نخستين مسابقه خود دريافت کرده اند در صدر جدول رده بندی خشن ترين تيم های رقابت ها ايستاده اند.

احمد خليل از امارات با شش شوت به دروازه، بهترين آمار را در اين بخش به خود اختصاص داده است. احسان حاج صفی با سه شوت بهترين بازيکن ايران در اين بخش محسوب می شود.

حسن الحيدوث از قطر با هفت بار خلق موقعيت گلزنی بالاترين آمار را در اين بخش دارد. هيچ بازيکن ايرانی در ميان ده بازيکن برتر اين بخش نيست.

کی سونگ يئونگ از کره جنوبی با ۸۷ پاس بهترين پاسور رقابت هاست. هيچکدام از بازيکنان ايران در ميان ده پاسور برتر رقابت ها نيستند.

حسن الحيدوث از قطر با ۱۲ سانتر در اين بخش هم رتبه نخست را دارد. اشکان دژاگه با ۷ سانتر به همراه دو بازيکن از استراليا و ازبکستان در رده سوم اين رده بندی ايستاده است.

الحبسی دروازه بان عمان با ۶ بار دفع توپ بازيکنان حريف، بهترين عملکرد را در ميان دروازه بانان جام داشته است. عليرضا حقيقی دروازه بان تيم ملی ايران نيز با ۵ با دفع توپ به همراه دروازه بان کره شمالی در رده دوم اين رده بندی قرار دارد.

احمد ابراهيم از عراق با ۱۳ توپ ربايی بهترين عملکرد را در اين بخش به خود اختصاص داده است. سيد جلال حسينی و مرتضی پورعلی گنجی دو مدافع ميانی ايران به ترتيب با ۱۲ و ۱۰ توپ ربايی در رده های دوم و چهارم اين بخش ايستاده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016