سه شنبه 23 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

جام ملت‌ها: قدرت‌نمايی استراليا با گل‌باران عمان، کويت و عمان حذف شدند

تيم ملی فوتبال استراليا با شکست ۴ بر صفر عمان، ضمن قطعی کردن صعودش به مرحله بعد، باعث حذف عمان و کويت از جام ملت‌ها شد.

به گزارش ايسنا، در ادامه ديدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسيا روز سه‌شنبه، استراليای ميزبان به مصاف عمان رفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه قاطع و چشم‌گير ۴ بر صفر شکست دهد و نام خود را به عنوان تيم صعود کننده به مرحله يک‌چهارم نهايی ثبت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بازی برای استراليا در دقيقه ۲۷، مت مک‌کی گل‌زنی کرد و تنها سه دقيقه بعد، رابی کروس، داشته‌های تيمش را دو برابر کرد. در آخرين ثانيه‌های نيمه نخست، استراليا به گل سوم دست يافت اما داور اين گل را نپذيرفت چون لحظاتی پيش از به ثمر رسيدن گل به نشانه اعلام پنالتی در سوتش دميده بود.

مارک ميليگان، ضربه پنالتی را به گل سوم تيمش تبديل کرد و داور هم پس از گل، سوت پايان نيمه نخست را زد. استراليا نيمه دوم را نيز با قدرت آغاز کرد و در چندين صحنه می‌توانست به گل برسد. سرانجام تامی جوريچ در دقيقه ۷۰ اختلاف را به عدد چهار رساند.

زردپوشان ميزبان پس از گل چهارم باز هم به فکر زدن گل‌های بيشتر بودند و در خطرناک‌ترين صحنه مدافع عمان توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

به اين ترتيب، استراليا و کره‌جنوبی هر دو با شش امتياز به مرحله يک‌چهارم نهايی راه يافتند و در آخرين ديدارشان تنها برای تعيين تيم نخست گروه به مصاف هم می‌روند. همچنين کويت و عمان بدون کسب امتياز از دو بازی، حذف شدگان زودهنگام جام شانزدهم لقب گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016