پنجشنبه 25 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پيروزی تيم ملی فوتبال ايران برابر قطر


سردار آزمون

تيم ملی فوتبال ايران دومين ديدار خود در شانزدهمين دوره مسابقات جام ملت‌های آسيا را با پيروزی به پايان رساند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استراليا، ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و قطر در مرحله گروهی شانزدهمين دوره رقابت های جام ملت های آسيا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنجشنبه به وقت تهران در ورزشگاه «استراليا» شهر سيدنی آغاز شد که اين ديدار با برتری يک بر صفر ايران به پايان رسيد. سردار آزمون در دقيقه ۵۲ گل ايران را به ثمر رساند.

تيم ملی فوتبال ايران که قرمز پوشيده است در اين ديدار با ترکيب عليرضا حقيقی، سيدجلال حسينی، مرتضی پورعلی گنجی، مهرداد پولادی، وريا غفوری، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان(۸۷ اميرحسين صادقی)، مسعود شجاعی(۷۲ خسرو حيدری)، اشکان دژاگه، احسان حاجی صفی و سردار آزمون( ۶۱ رضا قوچان نژاد) به ميدان رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* دقيقه ۲ : تيم ملی فوتبال ايران اين بازی را هجومی آغاز کرد و در دقيقه دو به اولين کرنر خود دست پيدا کرد اما نتوانست از اين کرنر استفاده ای ببرد.

* دقيقه ۴ : سانتر از جناح چپ توسط مهرداد پولادی روی دروازه با ضربه سر سردارآزمون همراه شد اما دروازه بان قطر اين ضربه را مهار کرد.

* دقيقه ۷ : تيم ملی ايران پس از دقايق ابتدايی که ميل هجومی بالايی داشت کمی آرام تر بازی را دنبال کرد و قطريها به سمت دروازه ايران نزديک شدند.

* دقيقه ۱۰ : دو تيم توپ را بيشتر در ميانه ميدان رد و بدل می کردند و موقعيت خاصی روی دروازه ها شکل نمی گرفت.

* دقيقه ۱۳: تيم ملی ايران مجددا نبض بازی را در اختيار گرفت و چند حمله را روی دروازه حريف پی ريزی کرد.

* دقيقه ۱۵ : مسعود شجاعی ضربه محکمی را به سمت دروازه قطر روانه کرد که با فاصله زياد از بالای دروازه به بيرون رفت.

* دقيقه ۱۷ : تيم ملی ايران در ادامه حملاتش توپی را توسط تيموريان روی دروازه حريف ارسال کرد اما ضربه بد اين بازيکن از بالای دروازه به بيرون رفت.

* دقيقه ۲۰ : قطريها حمله نصف و نيمه ای را روی دروازه ايران پی ريزی کردند اما مدافعان کشورمان اجازه فرصت سازی را به آنها ندادند.

* دقيقه ۲۱ : اشکان دژاگه روی بازيکن قطر مرتکب خطا شد که اين توپ از جناح چپ روی دروازه ايران ارسال شد اما حريف نتوانست از اين فرصت استفاده کند.

* دقيقه ۲۴ : پاس اشکان دژاگه از راست درون محوطه جريمه بهترين فرصت را در اختيار ايران قرارداد اما ضربه مسعود شجاعی به پايش نگرفت و مدافع حريف توپ را دور کرد.

* دقيقه ۲۹ : ايران پشت محوطه جريمه قطر صاحب موقعيت شد که توپ ارسالی را مدافعان حريف به کرنر فرستادند. اين ضربه هم در رفت و برگشت ثمری برای ايران نداشت.

* دقيقه ۳۳ : قطريها در ميانه ميدان توپ را در اختيار داشتند و تلاش کردند خود را به دروازه ايران نزديک کنند.

* دقيقه ۳۵ : پاس دژاگه به سردار آزمون در ميانه ميدان ايران را در موقعيت حمله قرار داد اما سانتر بد آزمون را دروازه بان قطر گرفت.

* دقيقه ۴۰ : ايران در خلق موقعيت ناهماهنگ است. با اين حال ضربه مسعود شجاعی در اين دقيقه به کرنر رفت که در برگشت بازهم ايران نتوانست موقعيت خطرناکی ايجاد کند.

* دقيقه ۴۴: ضربه محکم اشکان دژاگه از جناح راست محوطه جريمه با اختلاف کمی از کنار دروازه قطر به بيرون رفت تا يکی از بهترين موقعيت های ايران هم از دست برود.

* دقيقه ۴۵ : حمله کم اثر ايران توسط قطريها بی نتيجه ماند.

* دقيقه ۴۶ : سردار آزمون يک موقعيت خوب را از دست داد.

* دقيقه ۵۰ : ايران صاحب يک ضربه ايستگاهی شد که جواد نکونام اين ضربه را از بالای دروازه به بيرون فرستاد.

* دقيقه ۵۲ : پاس خوب اشکان دژاگه به سردار آزمون درون محوطه جريمه رسيد و اين بازيکن با يک چرخش زيبا و ضربه بغل پا دروازه حريف را باز کرد.

* دقيقه ۵۷ : مسعود شجاعی به خاطر خطايی که روی بازيکن قطر انجام داد از روشن ايرماتف کارت زرد دريافت کرد.

* دقيقه ۶۱ : به دنبال مصدوميت سردار آزمون دقايقی پس از گل، رضا قوچان نژاد به جای او وارد بازی شد.

* دقيقه ۷۰ : تيم ايران در اين دقايق به لاک دفاعی رفت و قطری ها نبض بازی را در اختيار گرفتند. در اين ميان شاگردان کی روش دل به ضد حملات بستند.

* دقيقه ۷۱ : رضا قوچان نژاد دقايقی پس از حضورش در زمين ضربه را با پای چپ به سمت دروازه حريف زد که دروازه بان قطر اين ضربه را مهار کرد.

* دقيقه ۷۲ : خسروی حيدری که در بازی اول غايب بود به جای مسعود شجاعی وارد زمين شد.

* دقيقه ۷۴ : اشتباه قطری ها در خط دفاعی توپ را به اشکان دژاگه رساند و اين بازيکن پس از ورود به محوطه جريمه حريف می توانست قوچان نژاد را مقابل دروازه خالی صاحب گل کند اما مدافعان حريف اجازه اين کار را به او ندادند.

* دقيقه ۷۷ : ايران صاحب يک ضربه کرنر شد که دژاگه اين توپ را روی دروازه حريف ارسال کرد که مدافعان قطر اين توپ را برگرداندند.

* دقيقه ۸۳: بازيکنان قطر در مرکز زمين روی دژاگه مرتکب خطا شدند اما حضور کم تعداد بازيکنان ايران در نيمه زمين قطر اين موقعيت را بی اثر گذاشت.

* دقيقه ۸۶ : ارسال های بلند قطری ها روی دروازه ايران ثمری برای اين تيم نداشت و عليرضا حقيقی اين توپ ها را مهار کرد.

* دقيقه ۸۸ : رضا قوچان نژاد در موقعيتی که تنها بازيکن ايران در زمين قطر بود درون محوطه جريمه صاحب موقعيت شد که ضربه محکم او را دروازه بان قطر مهار کرد.

* دقيقه ۸۹ : احسان حاجی صفی با حرکتی خوب درون محوطه جريمه صاحب موقعيت شد اما ضربه آرام اين بازيکن را دروازه بان قطر به کرنر فرستاد.

* دقيقه ۹۲ : قطريها صاحب بهترين موقعيت خود شدند اما ضربه سر مهاجم اين تيم در موقعيت آفسايد به تير دروازه برخورد کرد.

* دقيقه ۹۴ : ارسال بلند قطريها درون محوطه جريمه را عليرضا حقيقی مهار کرد اما برخورد بازيکنان در اين صحنه درگيری چند ثانيه ای را بوجود اورد تا بازی چند دقيقه متوقف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016