پنجشنبه 25 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی روش: آزمون می توان مثل فان نيستلروی شود

تهران - ايرنا - سرمربی تيم ملی فوتبال ايران، گفت: مصدوميت سردار ازمون جدی نيست و او اينده درخشانی دارد و حتی می توان مانند فان نيستلروی يک بازيکن بزرگ جهانی شود.

به گزارش ايرنا، کارلوس کی روش روز پنجشنبه پس از پيروزی يک برصفر تيم ملی ايران مقابل تيم ملی قطر و صعود به مرحله بعد مسابقات جام ملت های آسيا، گفت: مصدوميت سردار آزمون جدی نيست اما بايد منتظر نظر نهايی پزشکان درباره اين بازيکن باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در خصوص گل سردارآزمون در ديدار مقابل قطر، ادامه داد: گل فوق العاده ای را مشاهده کرديم و سردار آزمون به عنوان يک بازيکن جوان در آينده کمک زيادی به ما خواهد کرد و در اين ديدار هم با چرخش بی نظير خود به من کمک زيادی کرد و او می تواند به يکی از مهاجمان بزرگ فوتبال دنيا مثل فان نيستل روی تبديل شود و قطعا آينده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران، گفت: تيم ايران تا اين جای کاريکی از با انضباط ترين تيم ها بوده است. نگرش ما در هر بازی برای همان بازی است و تمرکز خود را برای آن می گذاريم.

وی تصريح کرد: از حالا به فکر بازی با امارات هستيم و بعد از يک ريکاوری به دنبال موفقيت در آن ديدار خواهيم بود.

وی اظهار داشت: در ديدار با قطر می توانستيم گل های بيشتری به ثمر برسانيم اما ديگر بايد اين ديدار را فراموش کنيم.

کی روش درخصوص حضور پر تعداد خانم ها در ورزشگاه و اينکه آيا نبايد نگرش ما برای حضور بانوان در ورزشگاه تغيير کند، گفت: با احترام زيادی که برای بانوان قائل هستم هيچ نقطه نظری در اين باره ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016