پنجشنبه 25 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال امارات برابر بحرين به پيروزی رسيد

تيم ملی فوتبال امارات با برتری مقابل بحرين در صدر جدول رده‌بندی گروه C ايستاد و شانس صعود به دور بعدی رقابتهای جام ملت‌های آسيا را افزايش داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تيم‌های ملی فوتبال امارات و بحرين از ساعت ۱۰:۳۰ امروز پنجشنبه در چارچوب ديدارهای گروه C رقابتهای جام ملت‌های آسيا برابر هم به ميدان رفتند که در پايان تيم امارات با حساب ۲ بر يک به برتری دست يافت. علی مبخوت(۱) و محمد حسين(۷۳- گل به خودی) گل‌های امارات را به ثمر رساندند و اوکوون وانه در دقيقه ۲۶ زننده تنها گل بحرين بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيمه اول اين بازی با برتری تيم امارات آغاز شد و علی مبخوت در همان ثانيه ۳۰ روی اشتباه خط دفاع بحرين گلزنی کرد. اماراتی‌ها در دقيقه ۱۵ نيز تير دروازه بحرين را به لرزه در آوردند. پس از آن بحرين شرايط بهتری پيدا کرد و در دقيقه ۲۶ روی ضربه سر اوکوون وانه به گل تساوی رسيد. قبل از پايان نيمه نخست اماراتی‌ها تا آستانه گلزنی پيش رفتند اما مدفاع بحرين توپ را از روی خط دروازه بيرون کشيد.

در نيمه دوم اين بازی امارات بازی را هجومی شروع کرد و در دقيقه ۶۱ بازی بود که روی ضربه کاشته عبدالرحمن به شدت دروازه بحرين را تهديد کرد. امارات در دقيقه ۷۳ روی گل به خودی محمد حسين، کاپيتان تيم ملی بحرين به گل دوم دست يافت.

بحرينی‌ها در دقايق باقی مانده کاملا در زمين امارات حضور يافتند تا گل تساوی را به ثمر برسانند. در دقيقه ۷۹ بازی ناصر دروازه بان امارات يک فرصت خوب را از بحرينی‌ها گرفت. در پاسخ به اين حمله تيم امارات روی يک ضد حمله تا آستانه گل سوم هم پيش رفت اما علی مبخوت قدر پاس عبدالرحمن را ندانست و در دهانه دروازه بحرين ضربه سر خود را به بيرون زد. در لحظات پايانی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا امارات اين بازی را ۲ بر يک برنده شود.

بدين ترتيب تيم ملی امارات با ثبت دومين برد خود ۶ امتيازی شد و در صدر جدول گروه C ايستاد تا در آستانه صعود قرار بگيرد. تيم بحرين هم با دو باخت متوالی از گردونه مسابقات کنار رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016