یکشنبه 3 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

استيلی: رفتن درخشان کمکی به پرسپوليس نمی‌کند

سرمربی سابق پرسپوليس می‌گويد رفتن حميد درخشان هيچ کمکی به اين تيم نمی‌کند.

حميد استيلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره حضور محمد حسين نژاد فلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپوليس، اظهار کرد: نژاد فلاح يک فرد ورزشی است. او سال‌های قبل سابقه حضور در باشگاه پرسپوليس را دارد و اين باشگاه را به خوبی می‌شناسد. در چند سال اخير هم در اداره ورزش و جوانان استان تهران حضور داشت و کارهای ورزشی انجام داده است. او می‌تواند به پرسپوليس کمک کند. من معتقدم آن چيزی که برای پرسپوليس در اين برهه مهم است ثبات مديريت است. امسال خيلی بيشتر از سال‌های قبل تغييرات در مديريت ايجاد شد که به اعتقاد من همين موضوع ضربه سنگينی به پرسپوليس وارد کرد. اگر به تيم‌های ليگ برتر نگاه کنيد تيم‌هايی که تغييرات کمتری در مديريت داشته‌اند موفق‌تر عمل کرده‌اند.

وی در ادامه به نتايج پرسپوليس در هفته‌های اخير اشاره کرد و گفت: قبول دارم که پرسپوليس نتايج خوبی کسب نکرده است، اما در دو بازی اخير، اين تيم بازی‌های زيبا و جذابی را ارائه کرد. در مقابل صبا و همين طور پديده، پرسپوليس مستحق کسب پيروزی بود. با اين حال در اين برهه از زمان بايد از پرسپوليس حمايت شود چون به اين حمايت نياز دارد. اين که بخواهيم حميد درخشان را کنار بگذاريم هيچ کمکی به پرسپوليس نمی‌کند. درخشان بايد حفظ شود و به کارش ادامه دهد. هر مربی هم که بخواهد الان به جای او بيايد مطمئنا می‌گويد خودم تيم را نبسته‌ام و به همين دليل نتيجه‌ نگرفتم. بعد همه هواداران می‌خواهند پشت درخشان بايستند تا او بتواند کارش را ادامه دهد. از مديران هم می‌خواهم که اگر تغييری می‌خواهند انجام دهند اين تغييرات را در آخر فصل انجام دهند.

سرمربی سابق پرسپوليس در بخش ديگری از صحبت‌های خود درباره اين که هر روز نامی به عنوان جانشين درخشان عنوان می‌شود، ادامه داد: واقعا اين موضوع تمرکز سرمربی را بر هم می زند. وقتی شما سرمربی يک تيم هستيم و هر روز فردی را برای جانشينی شما انتخاب می‌کنند تمرکز شما از بين می‌رود. اين موضوع باعث می‌شود بازيکنان در رابطه با مربی دچار مشکل شوند. به اعتقاد من اگر مربی را نمی خواهيد او را کنار بگذاريد. اين کار خيلی بهتر از اين است که هر روز فردی را برای جانشينی او انتخاب کنيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين به بازی پرسپوليس مقابل لخويای قطر اشاره کرد و گفت: بازی کردن مقابل باشگاه‌های عربی هميشه سخت بوده است، زيرا آنها سرمايه‌گذاری‌ زيادی بر روی باشگاه‌هايشان انجام می‌دهند و با جذب بازيکنان مطرح در ليگ قهرمانان آسيا حاضر می‌شوند، اما اين را فراموش نکنيد که ما هم توانايی شکست آنها را داريم. اگر دقت کرده باشيد چند روز پيش بود که نفت تهران، الجيش قطر را در ورزشگاه آزادی شکست داد. پس پرسپوليس هم می‌تواند لخويا را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. آنچه مهم است اين که کادرفنی آناليز دقيقی از تيم حريف انجام داده باشد و بازيکنان را هم از اين موضوع آگاه کنند. پرسپوليس بايد با شناخت کامل از تيم حريف به مصاف لخويا برود. پرسپوليس با استفاده از بازيکنانی همچون محسن بنگر، محمد نوری، مهدی طارمی و اميد عاليشاه و همچنين چند بازيکن ديگر که از بازيکنان خوب ليگ هستند می‌توانند مقابل لخويا يک بازی خوب را به نمايش بگذارند.

وی در ادامه با اشاره اين که هواداران نقش مهمی در کسب پيروزی دارند، گفت: هواداران می‌توانند با حمايتشان به پرسپوليس کمک کنند. ممکن است تيم در دقايق ابتدايی گل دريافت کند، در اين زمان هواداران بايد با تشويق‌هايشان باعث ايجاد انگيزه در بازيکنان شوند. شما ديدارهای تيم ملی در جام ملت‌های آسيا را به خاطر بياوريد و ببينيد که هواداران ايرانی با چه شور و اشتياقی از تيم ملی حمايت می‌کردند. همين موضوع باعث شد که تيم ملی بازی‌های خوبی را به نمايش بگذارد و حتی مقابل عراق دو بار به بازی برگردد.

استيلی در ادامه در پاسخ به اين پرسش که آيا از سوی نژادفلاح پيشنهادی برای همکاری دريافت کرده‌ايد؟ گفت: من هميشه پرسپوليسی بوده‌ام و هر زمانی که در اين باشگاه فعاليت می‌کردم چه به عنوان سرمربی و چه به عنوان هر مسئوليت ديگری سعی کرده‌ام با تمام توان در خدمت پرسپوليس باشم و هميشه برای موفقيت پرسپوليس تلاش کرده‌ام. خودم را يک پرسپوليسی می‌دانم و هر کاری که از دستم برآيد برای اين تيم انجام می‌دهم. صحبت‌هايی با من برای بازگشت به پرسپوليس صورت گرفته است، اما تا اين لحظه قرار نيست هيچ پستی در اين باشگاه بگيريم.

او همچنين درباره وضعيت باشگاه راه‌آهن هم گفت: راه‌آهن روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت، اما با آمدن فرهاد کاظمی يک شوک خوب به اين تيم وارد شد و توانست مقابل پديده به پيروزی برسد. اميدوارم که در ادامه فصل هم اين روند ادامه داشته باشد و راه‌آهن با کسب نتايج خوب در ليگ بماند.

استيلی در پايان در پاسخ به اين پرسش که آيا هزينه‌هايی که برای باشگاه راه‌آهن انجام داده بوديد را دريافت کرده‌ايد؟ گفت: خير! مطالبات من از باشگاه راه‌آهن کماکان پا برجاست. فعلا منتظرم ببينم باشگاه به چه ارگانی واگذار می‌شود تا برای دريافت مطالباتم اقدام کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016