یکشنبه 10 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

جزيياتی از پرونده‌های مديرعامل پرسپوليس

حميدرضا سياسی مدير عامل متمول باشگاه پرسپوليس نزديک به سه ماه است که در بازداشت به سر می‌برد بازداشتی که اکنون مشخص شده به دليل دو عنوان اتهامی است.

به گزارش ايسنا، پس از گذشت نزديک به ۳ ماه از بازداشت حميدرضا سياسی مدير کمتر شناخته شده فوتبال ايران، خبرنگار ايسنا اطلاع يافته است که بازداشت «سياسی» تنها مربوط به امور باشگاه پرسپوليس نبوده و پرونده‌ايی نيز با عنوان اتهامی غيرمالی و غيرورزشی برای وی تشکيل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موضوع پرونده مالی مديرعامل باشگاه پرسپوليس به مشکلاتش در اين باشگاه برمی‌گردد و قرارداد‌هايی که پس از حضورش در اين باشگاه بسته و البته قرارداد‌هايی که از قبل در باشگاه وجود داشته و او آنها را يکطرفه و به شکلی غيرقانونی فسخ کرده يا ناديده گرفته است. اين بخش پرونده‌ آقای سياسی هم‌چنان در دادسرا مفتوح است و تحقيقات بازپرس ويژه جرايم ورزشی درخصوص اتهامات مطروحه ادامه دارد.

اما در موضوع اتهام غيرمالی وارده به آقای سياسی، برای مديرعامل پرسپوليس کيفرخواست و قرار مجرميت صادر و پرونده او به دادگاه انقلاب ارسال شده است.

۱۵ آذرماه و درست ۱۲ روز پس از انتصاب به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بود که خبر رسيد حميدرضا سياسی بازداشت شده است. او در اين روز و پس از بازداشت اوليه‌اش گفت: «به خاطر مشکلاتی که در مديريت‌های قبلی و پرونده‌هايی که در باشگاه پرسپوليس وجود داشت، بازداشت شدم. شخصا هيچ مشکلی ندارم که بخواهم بازداشت شوم. من فقط به خاطر پرونده‌های باشگاه پرسپوليس اين اتفاق برايم رخ داده است. من تاوان اشتباهات مديران قبلی را می‌دهم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016