دوشنبه 4 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

درخشان: با ترکيب بازی با صبا به ميدان می‌رويم، فعلا من سرمربی پرسپوليس هستم

سرمربی پرسپوليس با ابراز اميدواری از موفقيت تيمش در بازی با لخويا گفت که ترکيب ديدار تيمش و صبای قم با تغييراتی اندک احتمالا در اين ديدار هم به ميدان می‌رود.

به گزارش ايسنا، حميد درخشان در نشست خبری پيش از ديدار تيمش برابر لخويای قطر درباره اين ديدار گفت: با توجه به اينکه با يک تيم گرانقيمت و بزرگ بايد روبه‌رو شويم بازی سختی پيش‌رو داريم. البته از لخويا شناخت خوبی داريم و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را آناليز کرده‌ايم. خوشبختانه شرايط بازيکنان ما خوب است و اميدواريم نمايش قابل قبولی ارائه دهيم. رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا با ليگ برتر متفاوت است و جذابيت‌های خاص خودش را دارد. اميدوارم از فرصت‌هايمان در آن ديدار استفاده کنيم و پيروز ميدان شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوالی درباره وضعيت خودش بعد از اين بازی در پاسخی کوتاه عنوان کرد: من فعلا سرمربی پرسپوليس هستم و باشگاه درباره من تصميم می‌گيرد.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش تمرکز کافی برای اين ديدار را دارد يا نه بيان کرد: ان‌شاءالله که داشته باشيم. بازی گذشته در ليگ برتر تحت فشار بوديم اما در هفته گذشته روی اين ديدار تمرکز کرديم. بازيکنان ما می‌دانند که بازی مهمی پيش‌رو داريم و ما همه تلاش‌مان را می‌کنيم تا با تمرکز کافی به ميدان برويم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبنی بر اينکه با سبک دفاعی يا تهاجمی قرار است تيمش به ميدان برود بيان کرد: لخويا تيم ضعيفی نيست. آنها با بازيکنان باتجربه و بزرگی که دارند صدرنشين ليگ قطر هستند. ما می‌دانيم که آنها چطور بازی می‌کنند و قطعا نمی‌توان يکپارچه با آن‌ها از ابتدا تا آخر حمله کرد. ما ارزيابی خوبی برای شروع، ادامه و پايان بازی داريم و بر اساس آن کار را پيش می‌بريم. لخويا از هافبک‌های بسيار خوب و بازيکنان کناره قدرتمندی برخوردار است. هر کدام از بازيکنان آن‌ها خطرناک هستند و يک لحظه غفلت کار دست ما می‌دهد. به همين دليل بايد منطقی کار کنيم و از فرصت‌ها استفاده کنيم.

درخشان ادامه داد: تفاوت بازی در رقابت‌های ليگ قهرمانان و ليگ برتر اين است که در آسيا همه تيم‌ها با يک فلسفه وارد می‌شوند و می‌خواهند به دور از دفاع مطلق نتيجه بگيرند. همين مسئله به ما هم کمک می‌کند تا يک بازی زيبا را ارائه دهيم و در مجموع ديدارهای اين رقابت‌ها با کيفيت است. البته سختی ليگ قهرمانان بيشتر از ليگ داخلی است.

وی در پاسخ به انتقادی مبنی بر بازی کردن محمد نوری در هافبک دفاعی بيان کرد: ما در دو بازی از دو هافبک دفاعی استفاده کرديم که هر دو بار هم موفق بوده‌ايم. محمد نوری توانايی بالايی دارد و از خوب‌های ما حساب می‌شود. ما بايد در بازی با لخويا از فرصت‌ها استفاده کنيم و وقتی که محمد نوری عقب بازی کند، علاوه بر کنترل ميان ميدان در رو به جلو هم به ما کمک می‌کند.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که ترکيب تيمش در بازی فردا چه تغييراتی خواهد داشت گفت: با شرايط فعلی بازی کردن برای تادو مناسب نيست. البته ما به دنبال يک ترکيب مناسب هستيم و احتمالا ترکيب ما بر اساس بازی با صبا خواهد بود به همين دليل تغييرات زيادی را شاهد نخواهيم بود. البته ما قطعا با يک سيستم در اين ديدار بازی نمی‌کنيم. همانطور که می‌دانيم لخويا ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند و در طول بازی در حمله و دفاع پرتعداد ظاهر می‌شود. در آسيا بازی آسان نداريم و با شناخت کافی بايد به مصاف لخويا برويم.

او در پاسخ به اين سوال آيا تمرين نکردن پرسپوليسی‌ها در ورزشگاه آزادی پيش از بازی باپرسپوليس می‌تواند برای آن‌ها مشکل‌ساز شود گفت: ما سال‌هاست در آزادی تمرين می‌کنيم و به ميدان رفته‌ايم. به هر حال لخويايی‌ها مهمان هستند و بايد آنها تمرين کنند. ما با ورزشگاه آزادی غريبه نيستيم.

سرمربی پرسپوليس در پايان با تمجيد از هواداران تيمش اضافه کرد: همان طور که می‌دانيد بازی بسيار سختی برابر لخويا داريم و از هواداران‌مان می‌خواهم در اين ديدار کمک‌مان باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016