شنبه 9 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

وحید هاشميان: کادر فنی مقصر همه مشکلات پرسپوليس نيست

مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد پيروزی با ۳ گل برابر لخويا بيانگر پتانسيل بالای بازيکنان اين تيم است. وی همچنين گفت: طبيعتا کادرفنی مسئول نتايج يک تيم است اما همه مسائل تقصير کادر فنی نيست.

وحيد هاشميان در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص پيروزی تيم فوتبال پرسپوليس مقابل لخويای قطر ضمن بيان مطلب فوق گفت: متاسفانه به دليل حضور در کلاس‌های دوره مربيگری پرولاينسس نتوانستم اين بازی را ببينم. دو هفته ديگر امتحاناتم شروع می‌شود و تمام تمرکزم را روی موفقيت در اين آزمون مهم گذاشتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: تمام تلاشم اين است بتوانم در اين امتحان موفق شوم زيرا آلمانی‌ها در گرفتن امتحان سختگير هستند و با دوستی و رابطه، مدرک مربيگری به کسی نمی‌دهند.

مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس افزود: نمی‌توانم در مورد خود بازی پرسپوليس با لخويا صحبت کنم اما پيروزی با سه گل بيانگر پتانسيل بالای يک تيم است. البته چندی پيش يکی از ديدارهای پرسپوليس در تهران را ديدم که آنها خوب بازی می‌کردند اما نمی‌توانستند گل بزنند.

وی در مورد اينکه فکر می‌کند دليل عدم گلزنی پرسپوليسی‌ها چيست؟ اظهار کرد: وقتی يک تيم گل نمی‌زند يا نفرات هجومی آن کم دقت هستند و يا ساير نفرات موقعيت گل‌سازی ايجاد نمی‌کنند اما درخصوص اينکه مشکل پرسپوليس کدام يک از اينهاست، بهتر است حميد درخشان و يا کادر فنی اين تيم در مورد اين مساله توضيح دهند.

هاشميان همچنين اضافه کرد: از بيرون خيلی راحت می‌توان در مورد مشکلات يک تيم اظهار نظر کرد اما بايد داخل تيم بود، شرايط را ديد و آن وقت در مورد دلايل يک مشکل صحبت کرد.

وی در بخش ديگری از گفتگوی خود با خبرنگار مهر، يادآور شد: باشگاهی که مديرعامل آن هرچند وقت يک بار عوض می‌شود و مشکل مالی دارد، با چنين مسائلی روبرو می‌شوند. يکی از اهداف بازيکنان و مربيان کسب درآمد از فوتبال است، البته پول همه چيز نيست اما وقتی نباشد تمرکز بازيکن برای ارائه بازی واقعی‌اش به هم می‌ريزد زيرا زندگی افراد با پول می‌ گذرد.

مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه آيا تغيير کادرفنی می‌تواند به پرسپوليس کمک کند، اظهار نظر کرد: چون در ايران نيستم، نمی‌توانم در مورد اين که چرا پرسپوليس در اين فصل چنين نتايجی را به دست آورده و آيا بايد تغييری در کادر فنی آن ايجاد شود، اظهار نظر کنم، اما تنها به اين نکته اشاره می‌کنم که در اين چند سال، پرسپوليس مربيان زيادی را عوض کرد و نتايج دلخواهی را به دست نياورد که اين نشان می‌دهد تنها عملکرد مربيان دليل ضعف اين تيم نبوده است.

وی بار ديگر به تاثيرات منفی مسائل مالی و تغيير مديريت در عملکرد پرسپوليس اشاره کرد و ادامه داد: طبيعتا کادرفنی مسئول نتايج يک تيم است اما همه مسائل تقصير کادر فنی نيست. کمبود منابع مالی و تغييرات مديريتی هم به اين تيم ضربه می‌زند.

هاشميان همچنين در پايان گفت: شايد بازيکنان پرسپوليس هم بايد بزرگ فکر کنند و نياز به بازيکنان بزرگتری دارند که در زمين بتوانند به خوبی همه نفرات را اداره و راهنمايی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016