سه شنبه 12 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تساوی نفت با العين امارات

ديدار تيم های نفت ايران و العين امارات با تساوی يک بر يک به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا، ديدار تيم های نفت ايران و العين امارات بعد از نود دقيقه تلاش دو تيم با تساوی يک بر يک به پايان رسيد. برای نفتی ها سيامک کوروشی در دقيقه ۴۹ و برای العين آساموا ژيان در دقيقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. اين ديدار در حالی با تساوی به پايان رسيد که شاگردان منصوريان مستحق کسب هر سه امتياز اين ديدار بودند و فرصت‌های زيادی را برای گلزنی از دست دادند. گل نماينده امارات هم در شرايطی به ثمر رسيد که داور چينی يک پنالتی مشکوک برای العين اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش نيمه نخست

در نيمه اول اين ديدار ابتدا العينی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتند که با درخشش بيرانوند اين فرصت‌ها را از دست دادند اما در ادامه نفتی‌ها بر بازی سوار شدند و نبض بازی را در اختيار گرفتند، هرچند که نتوانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند و در نهايت به تساوی بدون گل در نيمه اول رضايت دادند.

نخستين فرصت جدی اين ديدار را آساموا جيان در دقيقه ۱۳ به دست آورد. او در مصافی تک به تک با بيرانوند تلاش کرد تيمش را به گل برساند اما واکنش به موقع بيرانوند مانع از فروريختن دروازه نفتی‌ها شد و سه دقيقه بعداينبار اشتباه مدافعان نفت يک فرصت ايده آل برای ابراهيم ديکای ايجاد کرد که ضربه او از فاصله دو متری دروازه نفت را بيرانوند با واکنشی مناسب به کرنر فرستاد.

در ادامه نفتی‌ها در دقيقه ۱۸ يک ضربه ايستگاهی بدست آوردند که مبعلی با ضربه‌ای مناسب تلاش کرد آن را به گل تبديل کند اما خالد عيسی، دروازه‌بان العين آنرا دفع کرد و دو دقيقه بعد با اشتباه مدافعان العين فرصت گلزنی مناسبی برای رضايی فراهم شد که ضربه بی دقت او راهی به دروازه العين پيدا نکرد.

در ادامه اين ديدار نفتی‌ها فشار خوبی روی دروازه العينی‌ها ايجاد کردند اما در زدن ضربات نهايی دقت نداشتند تا اينکه در دقيقه ۲۹ روی يک ضد حمله می‌رفت تا دروازه اين تيم باز شود. اشتباه مدافعان نفت در آفسايد گيری باعث شد تا محمد عبدالرحمان در موقعيت سر زنی قرار بگيرد و ضربه او با اختلافی ناچيز راهی اوت شد.

در دقيقه ۴۵ اما جدی ترين موقعيت بازی برای آساموا جيان به دست آمد. با پاس خوب العينی‌ها پشت مدافعان نفت با بيرانوند تک به تک شد که فوق واکنش دروازه‌بان نفت باعث شد توپ به کرنر برود و نيمه نخست با همان تساوی بدون گل به پايان برسد.

گزارش نيمه دوم

با آغاز نيمه دوم دو تيم بازی منطقی را در دستور کار خود قرار دادند اما گل زود هنگام نفتی ها تمام معادلات را بهم زد و دو تيم بعد از اين گل به حملات گسترده ای دست زدند.

در دقيقه ۴۹ اين ديدار پرتاب يک اوت دستی از سوی وحيد اميری برای سيامک کوروشی او را در موقعيت گلزنی قرار داد و اين بازيکن که به تازگی وارد ميدان شده بود توپ را به گل تبديل کرد تا کار يک بر صفر به سود شاگردان منصوريان شود. با اينحال برتری نفتی ها دوام چندانی نداشت و در دقيقه ۵۵ اشتباه مهدی شيری يک پنالتی به العينی ها تقديم کرد و آساموا ژيان اين ضربه را براحتی به گل تبديل کرد تا حساب کار يک بر يک مساوی شود. البته داور چينی در شرابطی اعلام پنالتی کرد که شيری فرصتی برای پس کشيدن دستش نداشت.

در ادامه اين ديدار بازهم نفتی ها بازی را در اختيار گرفتند اما به دليل کم تجربگی مشهود بازيکنان اين تيم، آنها در دادن پاس نهايی دقت لازم را نداشتند و روال بازی به همين شکل ادامه پيدا کرد تا اينکه در دقيقه ۷۶ وحيد اميری با شوتی سرکش از پشت محوطه جريمه العين تلاش کرد گل دوم تيمش را به ثمر برساند اما واکنش ديدنی دروازه بان العين اين توپ را راهی کرنر کرد.

در اواخر اين ديدار شاگردان منصوريان به پاس های بلند در پشت مدافعان العين روی آوردند و از يکی از نفوهايی که بعد از اين پاس های بلند به دست آمد يک ضربه ايستگاهی به سود نفتی ها اعلام شد که ضربه ايمان مبعلی بعد از برخورد با مدافع العين به شکلی خطرناک راهی کرنر شد. البته مبعلی در دقيقه ۸۳ يکبار ديگر چنين ضربه سنگينی را روانه دروازه العينی ها کرد اما بازهم دروازه بان اين تيم ناجی دروازه تيمش شد.

در لحظات پايانی اين ديدار فشار نفتی ها روی دروازه العين دو چندان شد ولی شاگردان منصوريان نتوانستند فرصت جدی گلزنی برای خود خلق کنند و با ضرباتی احساسی اندک فرصت هايشان را هم از دست دادند تا به يک تساوی يک بر يک خانگی رضايت دهند.

ترکيب نفت: عليرضا بيرانوند، مهدی شيری، امين حاج‌محمدی (سيامک کوروشی ۴۷)، عليرضا عزتی، وحيد اميری، غلامرضا رضايی، کمال کاميابی‌نيا، وحيد حمدی‌نژاد، لئوناردو پادووانی، ايمان مبعلی و ارسلان مطهری.

ترکيب العين: خالد عيسی، اسماعيل احمد، مهند سالم النزی، محمد احمد، سعيد مسابه (عمر عبدالرحمان ۶۲)، محمد عبدالرحمن، دياکی ابراهيم (کمبو اکوکو ۸۴)، هلال سعيد (ميرسلاو استوک ۷۷)، احمد برمان، لی‌نيونگ‌جو و آساموا ژيان.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016