سه شنبه 12 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پرسپولیس با شکست بنيادکار در صدر جدول جای گرفت

ایسنا ـ تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل بنيادکار ازبکستان به برتری رسيد تا با ۶ امتياز بر صدر جدول گروه A تکيه بزند.

به گزارش ايسنا، در ادامه هفته دوم مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا پرسپوليس ايران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهر تاشکند مهمان بنيادکار ازبکستان بود که اين ديدار در نهايت با برتری يک بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد. تک گل اين ديدار را محمد نوری در دقيقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنيادکار تاکنون در بازی‌های ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه خانگی خود به تيم های ايرانی نباخته بود که پرسپوليس با اين برد به شکست‌ناپذيری تيم ازبک پايان داد.

با آغاز بازی، در ابتدا دو تيم بازی متعادلی را به نمايش گذاشتند اما پس از اينکه دقايقی از بازی گذشت، ياران بنيادکار سعی داشتند روی دروازه پرسپوليس فرصت‌های گلزنی خلق کنند اما هوشياری مدافعان پرسپوليس اجازه نداد آن‌ها در اين امر موفق باشند. در ادامه پرسپوليسی‌ها هم روی ضد حملات برنامه‌ی ويژه‌ای داشتند و توانستند يکی دو فرصت خوب گلزنی روی دروازه حريف خلق کنند.

نيمه نخست:

دقيقه ۱۶: ضربه احمد نوراللهی به مدافعان حريف برخورد کرد اما در ادامه فرناندو گابريل توپ برگشتی را از فاصله ۳۵ متری به سمت دروازه شليک کرد اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بيرون رفت.

در ادامه روی پاس خوب محمد نوری، اميد عاليشاه با يک ضربه سر توپ را برای مهدی طارمی ارسال کرد اما آرتيوم فيليپ اوسيان روی مهدی طارمی درون محوطه جريمه مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه محمد نوری پشت توپ قرار گرفت و با يک ضربه دقيق نخستين گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

در آغاز نيمه دوم بازيکنان بنيادکار فشار زيادی را روی دروازه پرسپوليس آوردند تا بتوانند گل تساوی را به ثمر برسانند اما ياران پرسپوليس با هوشياری حملات آن ها را دفع می‌کردند. هرچه از دقايق بازی می‌گذشت فشار حملات بنيادکار بيشتر می شد اما سرخ‌پوشان نيز با طراحی يکی دو ضد حمله پاسخ حملات آن‌ها را دادند.

نيمه دوم:

دقيقه ۵۳: روی يک ضربه کرنر که از سمت چپ دروازه پرسپوليس ارسال شد، ووخيد شوديف بازيکن تازه‌وارد بنيادکار با يک ضربه سر خوب دروازه‌ پرسپوليس را مورد هدف قرار داد اما واکنش زيبای سوشا مکانی اين فرصت را از بنيادکاری‌ها گرفت و توپ به کرنر رفت.

دقيقه ۵۸: روی حرکت ياران بنيادکار سمير بکريچ درون محوطه جريمه يک فرصت خوب گلزنی به دست آورد اما ضربه او را سوشا مکانی به کرنر فرستاد.

فشار بنيادکار در ادامه دقايق بازی نتيجه نداد و پرسپوليس با دفاع منطقی توانست سه امتياز مهم ديگری به اندوخته‌های خود اضافه کند تا با ۶ امتياز در صدر جدول گروه قرار گيرد.

پرسپوليس در اين ديدار با ترکيب سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، مايکل اومانا، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابريل (مهرداد کفشگری ۸۷)، اميد عاليشاه، مهدی طارمی (علی عليپور، ۵۹) و هادی نوروزی به ميدان رفت.

بنيادکار نيز با ترکيب اکمل شوراخ مدوف، چاکر زواقی، جولون ايبروخيموف (ربيخيلو اورينبوف، ۷۵)، ايوان ميلوسويچ، آرتيوم فيليپ اوسيان، دوستونبک خامداموف، سمير بکريچ، سردار رشيدف، الدور شومورودوف (ووخيد شوديف، ۵۳)، اکبر تورائف، اکرمجون کوميلوف.

در ديگر بازی اين گروه تا دقايقی ديگر لخويا ميزبان النصر خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016