سه شنبه 12 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

درخشان: فکورانه بازی کرديم و برديم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بنيادکار تيم قدرتمندی بود، اما با برنامه و هدفمند، توانستيم ضمن کسب پيروزی جايگاه خود را در صدر جدول مستحکم کنيم.

به گزارش ايسنا، حميد درخشان سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در کنفرانس خبری پس از پيروزی تيم فوتبال پرسپوليس برابر بنيادکار افزود: بازی سختی داشتيم و سختی کار با حضور تماشاگران پر تعداد بنيادکار بيشتر شده بود، اما خوشبختانه توانستيم سه امتياز بازی را کسب کرده و دست پر به کشورمان بر می گرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار سايت رسمی باشگاه پرسپوليس درباره اينکه تيم بنيادکار تا دقيقه ۲۵ نتوانست وارد محوطه جريمه پرسپوليس شود، گفت: ما يک هفته تيم بنيادکار را آناليز کرديم و به خوبی می دانستيم که نقاط قوت آنها کجاست و چگونه بايد اين تيم را کنترل کنيم. بنيادکار با برتری مقابل الجزيره امارات و تساوی در رياض نشان داده بود که تيم قدرتمندی است و فيلم اين دو بازی را بارها ديديم و برای حمله و دفاع، برنامه‌ريزی کرده بوديم. آنها تيمی هستند که در ضد حمله خيلی قوی عمل می‌کنند و اين کار را در رياض خيلی خوب انجام دادند. ما سعی داشتيم بازی را در ميانه ميدان کنترل کنيم و نمی‌خواستيم زياد عقب بنشينيم تا فشار حملات در محوطه جريمه باشد. آنها دو گوش راست و چپ قوی دارند که آنها را کنترل کرديم تا نتوانند خطرآفرين باشند. مدافعان ما و هافبک ها در فاز دفاعی قوی عمل کردند. توپ‌های ارسالی آنها از جناحين را خنثی کرديم و نمی گذاشتيم آنها در محوطه جريمه ما بخواهند خطرآفرينی کنند.

درخشان درباره اينکه چه برنامه ای برای کنترل کردن رشيداف ستاره بنيادکار داشتيد که توانستيد او را مهار کنيد،گفت: همانطور که گفتم آنها گوش راست و چپ قدرتمندی دارند و رشيداف هم در سمت چپ خط ميانی و حمله کار می‌کند و ما برای کنترل هافبک‌های کناری آنها برنامه داشتيم تا نقطه قوت آنها را کنترل کرده باشيم.

درخشان در پاسخ به سوال ديگری درباره اينکه پرسپوليس پس از پنج ديدار برابر تيم‌های ازبکستانی اولين برد خود را کسب کرد گفت: می دانستيم که در پنج بازی قبلی، پرسپوليس بردی نداشته و ما بايد خيلی فکورانه بازی کنيم تا بتوانيم برنده باشيم و طلسم را بشکنيم. خوشبختانه توضيحاتی که درباره مسائل تاکتيکی و وظايف فردی داده بوديم، به خوبی انجام شد و خوشحاليم که از اين پس وقتی تيم پرسپوليس به اينجا بيايد اين فشار روحی و روانی را ندارد که مقابل تيم‌های ازبکستانی و بويژه در ازبکستان بردی نداشتيم.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌هايش برای غلبه بر بنيادکار گفت: می دانستيم که اگر حمله کنيم غافلگير می‌شويم و بايد در خانه حريف سيستم هجومی نداشته باشيم. ما فشار بازی را کنترل می‌کرديم و همانطور که گفتم سعی می‌کرديم بازی را در ميانه ميدان کنترل کنيم تا به اهدافمان برسيم. تيم ما فکورانه بازی کرد و جا دارد به بازيکنان خسته نباشيد بگويم.

درخشان در پاسخ به اين سوال که آينده بنيادکار در اين جام را چطور می‌بينيد؟ گفت: آنها تيم خوبی هستند و هنوز چهار بازی ديگر دارند و ما هم با شش امتياز بايد تلاش کنيم تا بتوانيم امتيازات لازم برای صعود را کسب کنيم، بايد هوشيار باشيم.

سرمربی پرسپوليس پس از کنفرانس خبری نيز گفت: به هواداران تبريک می‌گويم و اميدوارم بتوانيم در بازی های بعدی هم آنها را خوشحال کنيم. می دانم بازی بسيار سختی با النصر در رياض داريم. آنها قوی ترين تيم در گروه هستند. بازی اين تيم را ديده ام. اين تيم يکی از بهترين تيم های حال حاضر آسيا است. بازی سختی داريم و اميدوارم بتوانيم آنجا نتيجه بگيريم. برد مقابل بنيادکار را به هواداران خوبمان تقديم می‌کنيم.

درخشان در پايان گفت: روزهای سختی را در پرسپوليس سپری کرديم و فشار زيادی روی ما بود. برغم اينکه سال ها در پرسپوليس بازی و مربيگری کرده بودم فکر نمی کردم تا اين حد فشار و مشکل بوجود بيايد. واقعا خيلی فشارها را تحمل کرديم و روزهای سختی را سپری کرديم و حالا با اين دو برد و البته برد مقابل پديده و تساوی برابر صبا در چهار بازی اخير نتايج خوبی گرفته و شرايط خوبی داشته‌ايم. اميدوارم که بتوانيم در ادامه باز مايه سربلندی و خوشحالی هواداران شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016