پنجشنبه 14 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی: بازیکنان جدید مثل بعضی‌ها سیاه‌بازی نکردند

1416315001213_7.jpg
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نفت مسجد سلیمان حریف سرسختی است و در دفاع و حمله منظم عمل می‌کند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در رابطه با این بازی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نفت مسجد سلیمان هم در دفاع و حمله تیم بانظمی است. طبیعتا باید از این تیم ترسید چون مربی جوانی این تیم را رهبری می‌کند.

وی ادامه داد: ما هم طبیعتا استقلال هستیم و شرایط‌مان بهتر است ولی ما به ایده‌آل‌هایمان نرسیده‌ایم. ما هر دو هفته یک بازی انجام می‌دهیم و نگه داشتن تیم در سطح ایده‌آل برای ما سخت است. از تمام تماشاگران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند چرا که حمایت آن‌ها به تیم ما کمک می‌کند.

سرمربی آبی‌پوشان اظهار کرد: یک روح معرفتی و رفاقتی در تیم ما دمیده شده است و این عوامل به ما کمک کرده است.

وی در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش در بازی با نفتی‌های جنوب گفت: ما بیگ‌زاده و کرار را در این بازی نداریم ولی خوشبختانه یعقوب کریمی مصدومیتش برطرف شده است. ما دو محروم داریم که نمی‌دانیم چرا محروم شده‌اند.

وی درباره به تعویق افتادن هفته بیست و سوم لیگ گفت: هرچه که به صلاح فوتبال باشد باید تمکین کنیم. من به یاد دارم در بازی که ما در تایلند داشتیم، از سازمان لیگ خواستیم بازی با ذوب آهن را به تعویق بیندازد که این اقدام را نکردند ولی من خوشحالم که این فرصت را به تیم‌های آسیایی که امسال در این تورنمنت هستند داده شده است.

سرمربی استقلال تهران درباره شرایط این تیم در نیم فصل دوم نیز ادامه داد: یک سری از بازیکنان به شرایطی رسیده‌اند که در نیم فصل دوم آماده شده‌اند. در نیم فصل اول هم ما خوب بودیم ولی بدشانس بودیم و روی اشتباهات فردی گل می‌خوردیم. در تعطیلات میان فصل با آوردن سه یا چهار بازیکن بزرگ به تیم، از لحاظ رفتاری و اخلاقی به تیم کمک کردیم. این بازیکنان مثل بعضی‌ها سیاه‌بازی نکردند و با بچه‌ها همدل شدند. ما به جز نتیجه در تیم به معرفت هم رسیدیم.

وی افزود: در گذشته آقایان به فکر منافع شخصی بودند و این رفتارها به تیم ما ضربه می‌زد.

قلعه‌نویی در رابطه با کرار نیز گفت: ما کار کرار را تایید نمی‌کنیم ولی فضایی را درست کردند که گویی برای اولین بار در فوتبال ما چنین اتفاقی افتاده است در حالی که می‌دانیم در گذشته هم از این قبیل اتفاقات زیاد افتاده است. کرار خودش از همه عذرخواهی کرد ولی نمی‌دانم چرا بعضی‌ها او را رها نمی‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنین افزود: من باز هم کار او را تایید نمی‌کنم و کرار منتظر است که فضای خوبی فراهم شود تا به ایران برگردد. من می‌دانم که او تمرین‌هایش را در عراق پیگیری می‌کند. دوستان، کرار را در واقع چهار جلسه محروم کرده‌اند. او در بازی با گسترش هم از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار نبود. من با کمالوند هم قبل از بازی صحبت کردم و گفتم که چرا روز قبل از بازی محرومیت او را تعلیق می‌کنند.

وی ادامه داد: البته من یک اشتباه انجام دادم آن هم این بود که او را به تبریز بردم. او در واقع روز پنجشنبه به شمال رفته بود و ما ساعت 2 یا 3 بعدازظهر به او زنگ زدیم و او برگشت و ساعت 9 تا 9:30 با هواپیما به تبریز آمد. هیچ کجای دنیا وقتی محرومیتی را تعلیق می‌کنند، محرومیت تعلیق شده را تشدید نمی‌کنند.

او در رابطه با زمان بازگشت کرار به ایران نیز گفت: او با باشگاه در ارتباط است و به دلیل مشکل پاسپورت نتوانسته است به ایران بازگردد.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در رابطه با حاشیه‌های روزهای اخیر در اطراف این تیم گفت: اینکه بگوییم حاشیه‌ها در روند تیم‌مان بی‌تاثیر بوده است صحت ندارد. برای من جای تعجب دارد که عده‌ای می‌خواهند مقابل قطاری که به راه افتاده است، سنگ‌اندازی کنند. وقتی تیم خوب عمل می‌کند، این رفتارها هم شدت می‌یابند ولی من قضاوت را به عهده مردم می‌گذارم. البته که بچه‌های ما در این فصل پول زیادی را دریافت نکرده‌اند و این بازی‌هایی که انجام می‌دهند، از سر رفاقت و معرفت است.

وی ادامه داد: یک بار هم گفتم این آقایان دردفتر جلسات متعددی را برگزار می‌کردند. یک به یک هم در زمان‌های خاصی می‌آمدند و علیه ما صحبت می‌کردند. ما الان در کورس قهرمانی هستیم و اگر کسی استقلالی باشد حتی اگر با قلعه‌نویی هم مشکل داشته باشد نباید در این دوران سنگ‌اندازی کند. آقای فتح‌الله‌زاده برای استقلال زحمت کشیده است.

وی در رابطه با اینکه فتح‌الله‌زاده گفته است دیگر درباره قلعه‌نویی صحبت نمی‌کند اظهار کرد: او دیگر حرف‌هایش را زده است و دیگر حرفی برای گفتن باقی نمانده که بیاید و بیان کند.

قلعه‌نویی در رابطه با ورود افشارزاده به این مسئله نیز ادامه داد: من از کسی ناراحت نیستم. اگر هم با کسی مشکلی داشته باشم خودم مبارزه می‌کنم. نه از آقای افشارزاده و نه از هیات مدیره توقع دارم که از من حمایت و دفاع کنند. من کارهایی را که باید برای استقلال انجام می‌دادم را انجام داده‌ام. همه می‌دانند که در این راه از خیلی چیزها نظیر پول گذشته‌ام. من تیم را چه در دسته سه چه در رتبه نهم و چه در رتبه سیزدهم رها نکرده‌ام.

وی همچنین ادامه داد: دوستان من آمدند و کمپ را تکمیل کردند و در این راه هم یک میلیارد هزینه کردند. آن‌ها سمت جنوبی کمپ را تکمیل کردند. آقای فتح‌الله‌زاده دوست ماست ولی در این موقع صحبت کردن‌ها صحیح نیست.

سرمربی استقلال درباره حضور تیم‌های بالای جدول در جام باشگاه‌های آسیا گفت: طبیعتا حضور در آسیا مشکلات خاص خودش را دارد و این حضور یک فرصت برای استقلال و سپاهان است. البته که شرایط ما هم ایده‌آل نیست و از شرایط مسابقه دور هستیم. قبلا فشار روی چهار تیم بود و همه آماده بودند و فاصله بازی‌ها 8 تا 9 روز بود و آن موقع سازمان لیگ به آسیایی‌ها فرصتی نمی‌داد.

قلعه‌نویی درباره روابطش با افشارزاده نیز اظهار کرد:‌ افشارزاده آدم بزرگی است و می‌توان او را پدر ورزش ایران نامید. الان هم که در استقلال است نگاه ملی و کلان دارد و به نوعی بر گردن من حق دارد. ایشان هرچه بگویند به خاطر زحماتی که در ورزش کشیده‌اند قابل احترامند. درباره افشارزاده من مدل دیگری هستم. من افشارزاده را دوست دارم و هیچ وقت هم خودم را در جایگاهی نمی‌بینم که با او اختلاف داشته باشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016