چهارشنبه 13 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پیروزی تراکتورسازی بر الاهلی امارات

تراکتورسازی با پيروزی مقابل الاهلی امارات نخستين سه امتياز خود را در آسيا کسب کرد.

به گزارش ايسنا، در چارچوب هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم تراکتورسازی تبريز در خانه خود ميزبان الاهلی امارات بود که اين بازی با برتری يک بر صفر سرخپوشان تبريز به پايان رسيد.

در دقيقه ۳۹ روی حرکت زيبا و نفوذ فردين عابدينی از جناح راست به محوطه جريمه الاهلی و ارسال او، فرشاد احمدراده دروازه تيم اماراتی را باز کرد.

در دقيقه ۵۸ نيز حامد لک سنگربان تراکتورسازان نفوذ الفرادان هافبک الاهلی را بی ثمر گذاشت.

در حالی که تيم الاهلی فشارها را روی دروازه تراکتورسازی افزايش داده بود ضربه آکروباتيک بازيکن اماراتی با اختلاف کم از کنار دروازه عبور کرد تا بازی هم ‌چنان با برتری نماينده ايران ادامه يابد.

در نهايت حملات دو تيم روی دروازه يکديگر نتيجه‌ای نداشت و تراکتورسازی در حضور هواداران پرتعداد خود توانست نخستين سه امتياز آسيايی را به دست آورد. شاگردان تونی با اين برد با سه امتياز موقتا در رده دوم جدول قرار گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


***

اوليويرا: به نظم خاصی رسيده‌ايم
تعداد هواداران مقابل پرسپوليس بيشتر می‌شود


سرمربی تراکتورسازی معتقد است تيمش به نظم و سازماندهی خاصی رسيده است.

به گزارش ايسنا، تونی اوليويرا در نشست خبری بعد از بازی تيمش برابر الاهلی امارات درباره شرايط بازی خاطرنشان کرد: از تيمی که دو فصل پيش در ليگ قهرمانان آسيا داشتيم تنها دو بازيکن مانده است و تغييرات زيادی را نسبت به گذشته داشتيم. در کل در اين بازی کارهای خوبی انجام داديم. هرچند در چند صحنه اشتباهاتی را نيز داشتيم ولی بازيکنانم در صحنه‌هايی که روی تيم فشار بود، تمرکزشان را به خوبی حفظ کردند. در نيمه دوم نيز فرصت‌های بيشتری نسبت به نيمه نخست داشتيم که در نهايت تبديل به گل نشد. از همه بازيکنانم به خاطر تمام تلاشی که در اين بازی انجام دادند، تشکر می‌کنم. تيم ما نسبت به بازی قبل خيلی بهتر ظاهر شد.

سرمربی قرمزپوشان تبريز در ادامه به نظم و سازماندهی خوب تيمش اشاره کرد و افزود: کار خوب بازيکنانم در اين بازی نشان داد که تيم ما به سازماندهی خاصی رسيده است. خيلی خوب بود که ما تمام توپ‌های اول را می زديم و صاحب تمام توپ‌ها می‌شديم.

اوليويرا در واکنش به انتقاداتی که از ضعف جناح راست تيمش شده بود، گفت: در نشست خبری قبل از بازی انتقاداتی مطرح شد مبنی بر اينکه جناح راست تيم ما ضعيف ظاهر شده است اما در اين بازی ديديم که ما چقدر از اين ناحيه خوب کار می‌کنيم و گل ما هم روی کاری که از سمت راست صورت گرفت، به ثمر رسيد.

وی همچنين در پاسخ به اين سوال که چقدر توانسته‌ايد در اين مدت کوتاه حضور در تراکتورسازی تفکرات خود را به تيم القا کنيد، اظهار کرد: ما ۱۲ – ۱۳ جلسه تمرينی را با تمام توان پشت سر گذاشتيم، اما معتقدم ساختن يک تيم با يکی دو هفته تمرين و کار درست نمی‌شود. ما بايد راه زيادی را طی کنيم. تنها چيزی که به آن خيلی نياز داريم، تمرين روزانه است. مربی تنها به بازيکن نظم و ايده می‌دهد نه تنها من بلکه همه مجموعه کادر فنی تلاش می‌کنند تا به بازيکنان نظم و ترتيب را القا کنند.

سرمربی تراکتورسازان در پاسخ به اين سوال که فکر نمی‌کنيد در نيمه دوم می‌توانستيد با تعويض‌های زودتر، طراوت تيم را حفظ کنيد، افزود: اين من هستم که تشخيص می‌دهم چه زمانی تعويض کنيم. زمانی که من برای ايجاد تغيير در نفرات تيمم انتخاب کردم، از نظر من زمان درستی بود.

وی درباره عملکرد ادينيو نيز در اين بازی گفت: در طول بازی کار ادينيو بسيار سخت بود چرا که بايد مدافعان حريف را به خود مشغول می‌کرد تا با اين کار برای ساير مهاجمان ما فضاسازی کند.

اوليويرا درباره حضور هواداران تبريزی در ورزشگاه نيز خاطرنشان کرد: حضور همين تعداد هوادار نيز خوشحال کننده بود. من به آن‌ها گفته‌ام که تراکتورسازی بدون حضور هواداران خود هيچ نيست و مطمئنم که آن‌ها هيچگاه ما را تنها نمی‌گذارند. بخصوص در بازی با پرسپوليس که فکر می‌کنم هوادار بيشتری در ورزشگاه حضور پيدا کند. تراکتور هيچ وقت تنها نيست چون هميشه هواداران خود را پشتيبان خود می‌بيند.

سرمربی سرخ‌پوشان تبريز در پايان به بازی هفته آينده تيمش در ليگ برتر مقابل پرسپوليس اشاره کرد و افزود: از همين حالا به فکر بازی مقابل پرسپوليس هستيم و کار ريکاوری خود را برای آماده‌سازی تيم شروع می‌کنيم. اميدوارم که بتوانيم در ليگ برتر نيز مقابل پرسپوليس موفق باشيم.

***

سرمربی الاهلی امارات: تراکتور جنگنده بود
بازی کردن در جو اين استاديوم برای ما سخت بود

سرمربی تيم فوتبال الاهلی امارات درخصوص بازی با تراکتورسازی گفت: تراکتور تيم جنگنده‌ای بود ولی ما موقعيت‌های بيشتری نسبت به اين تيم داشتيم.

به گزارش ايسنا، اولاريو در نشست خبری بعد از پايان بازی مقابل تراکتورسازی افزود: بازی جنگنده‌ای بود. هر دو تيم بازی خوبی را ارائه دادند و لياقت هر دو تيم در اين بازی برد بود. هر دو تيم نهايت تلاش‌شان را انجام دادند ولی بازی کردن در جو اين ورزشگاه برای ما سخت بود.

اولاريو درخصوص درگيری دروازه‌بان اين تيم با تصويربردار صداوسيما اظهار کرد: من اطلاعی از اين اتفاق ندارم.

وی درباره اينکه آيا تصور می‌کرد در اين بازی ببازند؟ گفت: ما موقعيت‌های بيشتری داشتيم ولی تراکتور مقابل ما با ساير تيم‌ها فرق داشت. ما خيلی سعی کرديم با دستوراتی که به بازيکنان داده بوديم در اين بازی موفق شويم اما اين اتفاق نيفتاد.

سرمربی الاهلی در پاسخ به اين سوال که نيمه اول الاهلی تيم ضعيف‌تری نسبت به نيمه دوم بود و اميدی به صعود دارند، ادامه داد: بازی‌ها هنوز تمام نشده است و ما با بازيکنان قدرتمندی که داريم اميدواريم که در اين مسابقه‌ها نتيجه بگيريم و در ادامه راه پيروز باشيم.

اولاريو درخصوص اينکه آناليزها با اين تراکتور فرق داشتند، افزود: تراکتور تيم جنگنده‌ای بود و آناليزهای ما با اين تيم هيچ فرقی نداشت. تنها اشتباه کوچکی باعث شد ما در اين بازی بازنده باشيم.

وی در رابطه با تعويض‌ها و نحوه قضاوت داور اظهار کرد: در رابطه با داوری صحبتی ندارم و در مورد تعويض‌هايم ما اورتون را به بازی آورديم که اين بازيکن از قابليت‌های خوبی برخوردار است و ما هم او را وارد زمين کرديم.

سرمربی الاهلی درخصوص حضور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه گفت: تيم‌هايی که من با آنها کار کرده‌ام در اروپا تماشاگران بيشتری نسبت به اين بازی داشته‌اند اما اين تماشاگران هم به تيم حريف فشار وارد می‌کنند و بازی را برای آن‌ها سخت می‌کنند. در اين بازی همه چيز به جز نتيجه برای ما مطلوب بود.

***

اظهارنظر بازيکنان تراکتورسازی پس از پيروزی بر الاهلی امارات

آندرانيک تيموريان گفت: تراکتورسازی مقابل تيم های عربی بهتر بازی می‌کند و در بازی با نسف هم روی بدشانسی باختيم.

به گزارش ايسنا، آندرانيک تيموريان بعد از پايان بازی تراکتورسازی مقابل الاهلی در جمع خبرنگاران درباره حضور پر شور تماشاگران در اين بازی گفت: دست هواداران درد نکند، ما را در اين بازی حساس تنها نگذاشتند. ما در اين بازی محکوم به برد بوديم.

وی ادمه داد: تراکتور در بازی با تيم‌های عربی بهتر بازی می‌کند. متاسفانه با شکستی که روی بدشانسی مقابل نسف‌قارشی متحمل شديم بايد اين بازی را می برديم. ما در ورزشگاه يادگار امام بازی می‌کرديم و محکوم به پيروزی بوديم. اميدوارم که در ادامه راه موفق باشيم. هر تيم دو بازی انجام داده و فعلا معلوم نيست که چه تيمی از گروه صعود می کند.

محمد ايران‌پوريان: متفکرانه بازی کرديم

محمد ايران‌پوريان نيز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی هوشمندانه ای انجام داديم و در اکثر دقايق بازی از حريف بهتر بوديم. با يک گلی که زديم، در ادامه بازی متفکرانه ای را ارائه داديم.

بازيکن تراکتور در رابطه با مصدوميتش در اين بازی گفت: خودم هم از مصدوميت‌های پياپی خسته شد‌ه‌ام. بايد از پايم عکس بگيرند تا معلوم شود که مصدوميتم چقدر جدی است.

وی ادامه داد: طبق دستور پزشک جراح که گفته بود مصدوميتم در عرض سه هفته برطرف می‌شود مشورت کردم و با دستور پزشک در اين بازی حضور يافتم.

ايران‌پوريان درباره وضعيت تراکتور در اين گروه افزود: تيم ما مدعی اول صعود است و با اين برد خيلی به صعود از اين گروه اميدوار شديم.

وی درباره بازی با الاهلی عربستان نيز اظهار کرد: بازی با اين تيم می‌تواند برای هر تيمی سخت باشد. ما هم بايد برای بازی با الاهلی تمرکز لازم را داشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016