یکشنبه 23 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

شروط ماندن کی‌روش مشخص شد

محور مذاکرات جلسه بعدی کارلوس کی‌روش با مسئولان فدراسيون فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اينکه روز گذشته در جلسه‌ای با حضور علی کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال و کارلوس کی‌روش و البته نماينده وزارت ورزش توافقات کلی برای ادامه همکاری سرمربی تيم ملی حاصل شد، قرار است در جلسات بعدی در خصوص جزئيات اين همکاری طرفين به بحث و تبادل نظر بپردازند.

در اين خصوص قرار است محور مذاکرات در جلسات بعدی در مورد اردوهای تدارکاتی از جمله برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی، زمان و مکان آنها و نضمين برای تحقق آنها باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از سوی ديگر مورد جزئی بعدی در مورد مسائل اداری فدراسيون يعنی انتخاب سرپرست و مدير تيم ملی و حيطه وظايف برخی مديران از جمله سرپرست فدراسيون است.

در نهايت تضمين برای ايجاد شرايطی بهتر در کمپ تيم‌های ملی نيز آخرين خواسته کی‌روش است که بايد اين به موضوع نيز در ماه‌های آينده توجه ويژه‌ای شود.

در اين بين و در صورتی که طرفين مذاکره در خصوص اين مسائل نيز به توافق و تفاهم برسند به طور حتم کارلوس کی‌روش تا جام جهانی ۲۰۱۸ در فوتبال ايران ماندگار خواهد شد.

در اين ميان برخی مسائل ديگر نيز از جمله انتخاب دستيار ايرانی، پرداخت‌های مالی به کی‌روش و ... نيز وجود دارد که به نظر نمی‌رسد اين موارد مشکل خاصی برای ماندن کی‌روش ايجاد کند.

حالا توپ در زمين وزارت ورزش است!

همواره در مدت ۴ سال گشته يکی از دغدغه‌های پيش‌روی فدراسيون تحت امر علی کفاشيان، مباحث مالی از جمله تأمين اعتبار برای قرارداد کی‌روش و دستيارانش و مواردی ديگر از جمله پاداش‌های اختصاص يافته به سرمربی تيم ملی و بعضاً ملی‌پوشان بود، تا جايی که اين دغدغه‌ها تا همين امروز نيز از سخنان علی کفاشيان استشمام می‌شود و شايد اگر فدراسيون فوتبال بخواهد طبق روال قبلی بدون کمک و حمايت نهاد بالادستی خود يعنی وزارت ورزش برای تأمين قرارداد کی‌روش پا پيش بگذارد، اين بار به مشکل خورده و زخم کهنه در مراحل بعدی قرارداد دوباره سر باز کند.

وزارت تحريم‌ها را از فدراسيون بر می‌دارد؟

در همين بين حالا که وزارت ورزش نقش پررنگی را در ماندن کی‌روش ايفا کرده است بايد سعی کند تا به خواسته‌های دو طرف اين داستان توجه ويژه‌ای کرده و تا حدی نيز آنها را محقق و دغدغه‌هايشان را نيز برطرف کند.

از يک سو وزارت ورزش بايد سعی کند با کمک به فدراسيون فوتبال و برداشتن تحريم‌ها از روی اين فدراسيون، بخشی از قرارداد کی‌روش برای سال‌های آينده تا جام جهانی ۲۰۱۸ را تأمين کند و از سوی ديگر نيز تضمين لازم را نيز به کی‌روش بدهد که می‌تواند در راه برگزاری اردوهای تدارکاتی و ايجاد زمينی مناسب در کمپ تيم‌های ملی به فدراسيون فوتبال کمک‌های لازم را بکند.

در واقع حالا که ماندن کی‌روش با کمک وزارت ورزش محقق شده و در روزهای که شنيده می‌شود قرارداد کی‌روش روزی ۱۵ ميليون تومان برای فدراسيون آب می‌خورد، وظيفه وزارت ورزش بيش از پيش سنگين شده و آنها بايد از اين پس با چشم ديگری به فدراسيون فوتبال و تيم ملی ملی تحت امر کارلوس کی‌روش نگاه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016