شنبه 22 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

زمان تقدیر یا تحقیر؟٬ حمید فرخنده

Hamid Farkhondeh6.gif
درکنار صحنه های شادی و استقبالی که مردم از توافق حاصل شده در خیابان های تهران، فضای مجازی و هنگام استقبال از دکتر ظریف و تیم اش به عمل آوردند، برخی از ایرانیان در جایگاه روشنفکر یا مفسر سیاسی در منطقی عجیب و تحلیلی غریب در همان ساعات اولیه پس از اعلام توافق به مذمت آن پرداختند. از سر تحقیر و تخفیف توافق هسته ای را نوشیدن جام زهر برای حکومت یا مشخصا رهبر جمهوری اسلامی ایران نامیدند. ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: جلسه‌ام با کفاشيان بسيار، بسيار خوب بود

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران از جلسه امروزش با علی کفاشيان رضايت کامل داشت.

به گزارش ايسنا، کارلوس کی‌روش پس از جلسه ۶ ساعته با علی کفاشيان و نماينده وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران مستقر در محل فدراسيون فوتبال حاضر شد و درباره اين جلسه گفت: اکنون فقط می‌توانم بگويم که جلسه‌ای بسيار، بسيار خوبی داشتيم و اين فرصت را داشتيم که صحبت‌های خيلی خوبی درباره تيم ملی رد و بدل کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال که برای مشخص شدن سرنوشت ماندن يا نماندنش در تيم ملی از ساعت‌ها پيش در فدراسيون فوتبال با رييس فدراسيون و حسنی‌خو نماينده وزارت ورزش گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه گفت: شخص من نبايد راجع به اين مسائل صحبت کنم. قطعا آقای کفاشيان و آقای حسنی‌خو راجع به جلسه امروز توضيح بيشتری خواهند داد.

او پس از اين اظهارات فدراسيون فوتبال را ترک کرد.

***

کفاشيان: کی‌روش تا حدودی قبول کرد بماند

رييس فدراسيون فوتبال پس از چند روز مذاکره و پايان جلسه ۷ ساعته با کی‌روش، می‌گويد هنوز نتيجه صددرصدی مذاکرات‌ با سرمربی تيم ملی مشخص نيست.

به گزارش ايسنا، علی کفاشيان در نشست خبری پس از مذاکره امروزش با کارلوس کی‌روش که در حضور حسنی‌خو مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: ۷ ساعت جلسه داشتيم و به سمت مسائلی پيش رفتيم که کی‌روش تا حدی آن‌ها را قبول کرد که با ما همکاری کند و کار را ادامه دهد.

وی ادامه داد: دغدغه‌هايی که ايشان از نظر مالی و امکانات داشت و نيز مشکلات مديريتی که در فدراسيون وجود دارد را مورد بحث قرار داديم و قرار شد آن‌ها را حل کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016