دوشنبه 31 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: پرسپولیس من حق دفاع کردن ندارد

1639153.jpg
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: برای دیدار با لخویا همه بازیکنان را در اختیار داریم اما گابریل در این بازی نیمکت نشین خواهد بود!

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام خمینی درخصوص شرایط پرسپولیس گفت: از شرایط پرسپولیس خیلی راضی هستم و همه بازیکنانم را در اختیار دارم. محسن بنگر هم به تیم ملحق شده و باید ببینیم که در آغاز بازی از او استفاده می کنیم یا در خلال مسابقه از او بازی می گیریم در هر صورت حضور او دلگرمی بزرگی برای ما و تیم است.

وی افزود: امیدوارم که همه در بالاترین سطح ممکن بتوانند توانایی هایشان را نشان دهند و دوست دارم که با پیروزی در همین مسابقه به دور دوم راه پیدا کنیم و خودمان را برای مسابقات یک هشتم نهایی آماده کنیم و بین 8 تیم برتر آسیا قرار گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص تغییر و تحولات باشگاه گفت: ما اینجا هستیم که فقط بازی کنیم طبیعتا آنها به دنبال بهترین راه حل برای باشگاه هستند و ما هم تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا هرچه بهتر بازی کنیم و تا جایی که امکان دارد شرایط را برای کسانی که قرار است به زودی به باشگاه بیایند فراهم کنیم.

برانکو تاکید کرد: من مدت بسیار کوتاهی است که اینجا هستم و فقط یک مربی هستم و اینکه چه کسی هدایت باشگاه را برعهده می گیرد مهم نیست. او بهترین تصمیم گیرنده است و قبل از هر چیز دولت مالک این تیم هستند. به طور قطع آنها به دنبال یافتن بهترین راه حل هم برای هواداران بزرگ پرسپولیس و هم برای باشگاه هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص مشکل خروجی 3 بازیکن پرسپولیس گفت: مشکل این بازیکنان حل شده است و همراه ما آمده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس از جناحین مشکل دارد مساله ای که در بازی با سپاهان هم مشهود بود گفت: هر تیمی بالاخره مشکلی دارد. سپاهان در مقابل ما فقط یک دو تا شانس داشت یکی اوت دستی بود و دیگری ضربه سری بود که سوشا آن را دفع کرد. ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم و سزاوار شکست در آن مسابقه نبودیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این مربی کروات خاطرنشان کرد: در بازی با سپاهان پنالتی کاملا محرز برای ما گرفته نشد و قطعا ما مستحق شکست نبودیم. درست است که ما مقابل سپاهان شکست خوردیم اما ما یک بازی بزرگ انجام دادیم. ما 6 شانس مسلم گل در آن دیدار داشتیم. سپاهان در شرایط خوبی قرار داشت و به عنوان یک تیم مدعی در شرایط خاصی مقابل ما مقاومت کرد.

وی درخصوص اینکه برای کسب یک امتیاز به قطر می روید یا سه امتیاز اظهار داشت: پرسپولیس من همیشه به دنبال سه امتیاز است. این فلسفه ماست و همیشه به دنبال پیروزی هستم. باید در نظر داشت که این امکانات را ما داریم و تیم من حق دفاع کردن ندارد و حق نقشه کشی برای دفاع مطلق هم ندارد ما همیشه باید به دنبال کسب پیروزی و 3 امتیاز باشیم.

برانکو ایوانکوویچ درخصوص استفاده گابریل در پست بال راست و آیا گابریل در این مسابقه هم در این پست به کار گرفته می شود یا خیر گفت: گابریل در این مسابقه ذخیره است.

وی درخصوص تعویض هایش در دیدار مقابل سپاهان و انتقاد برخی ها که گفته اند تعویض های وی اشتباه بود تصریح کرد: چرا فکر می کنید که تعویض گابریل اشتباه بود؟ بعد از تعویض گابریل ما دو شانس دیگر را روی دروازه سپاهان ایجاد کردیم ما به این دلیل بازی را واگذار کردیم که دو اشتباه مسلم را مرتکب شدیم. ما به دنبال این هستیم که همیشه اینگونه بازی کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. هجومی، سرعتی و چالاک. گابریل در این مسابقه یک مقدار قدرت هجومی اش کم شده بود و به خاطر مصدومیت سرش با مشکل مواجه شده بود و طبیعی است که با توجه به این مساله او در درگیری ها هم کم می آورد.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا تعویض گابریل و آوردن صادقیان تعویضی سفارشی بود و آیا این تعویض کادوی هدایتی بود یا خیر اظهار داشت: من بعد از بازی با النصر دیگر هدایتی را ندیدم و ایشان به تجارت خودش می پردازد و اصلا در بازی برابر سپاهان در استادیوم حضور نداشت. من پیام صادقیان را به بازی آوردم تا مقداری به ما کمک کند و خانزاده را در جناح راست کمک دهد. گابریل نمی توانست این کارها را انجام دهد و از طرف چپ هم هادی نوروزی عالی کار کرده بود. در سمت راست ما ضعف داشتیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016