چهارشنبه 26 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: بسیار هیجان‌زده هستم

15-4-8-10443910.jpg
سرمربی جدید پرسپولیس از دیدن همکار سابقش بسیار خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس که برای اولین بار روی نیمکت پرسپولیس می نشیند درباره بازی با سپاهان گفت:خیلی هیجان زده هستم.خصوصا بعد از 10 سال همکارم سابقم که با او خاطرات زیاد و خوبی دارم را خواهم دید.او این بار رقیبم است.در این سال ها من و او موفقیت های زیادی پشت سر گذاشتیم.فرکی فصل گذشته با فولاد قهرمان شد و در حال حاضر با سپاهان جایگاه خوبی در جدول دارد.بعد از استقلال دیدار با سپاهان بزرگترین دربی ایران است.

برانکو درباره وضعیت تیم پرسپولیس گفت:در حال حاضر بنگر و عالیشاه نمی توانند ما را در این بازی همراهی کنند.درباره محرومیت صادقیان هم باید بگویم ما راه حل خودمان را داریم و اجازه بدهید جزو اسرار باشگاه پرسپولیس بماند.هدف ما رسیدن به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا است و باید برای رسیدن به این هدف آرامش داشته باشیم.در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر خود را جذب خواهیم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی پرسپولیس همچنین در ادامه گفت: کیفیت بازی سپاهان بر هیچ کسی پوشیده نیست.سپاهان با بوناچیچ و کرانچار نتایج خوبی گرفته اند و فرکی هم تیم خوبی جمع کرده است.آنها دو ملی پوش و چند بازیکن جوان دارند.بازیکن مورد علاقه من،محرم نویدکیا همچنان در این تیم بازی می کند و هادی عقیلی هم با تجربه و کاملا بر اوضاع مسلط است.

وی در مورد دستیار ایرانی گفت: باقری با ماست. در این مدت با یک نفر دیگر توافق می‌کنیم. هر 3 روز یکبار باید بازی کنیم و بعد با لخویا بازی داریم به همین خاطر 2 دستیار با خودم آوردم. وی در مورد کنار کشیدن هدایتی از خرید پرسپولیس و مشکلات مالی گفت: در چارچوب این کنفرانس نیست. پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست و قطعا راه حل پیدا خواهد شد.

او همچنین درباره شرایط کروش در ایران و اینکه او اعلام کرده در ایران گروگان است گفت: به مسائل کروش نمی‌توانم ورود کنم چه در ایران و چه خارج از ایران همیشه گفتم 5 سال شگفت آور در ایران داشتم و هیچ وقت مشکل نداشتم. نمی‌دانم کروش چه چیزی گفته و نمی‌توانم وارد شوم اما هرگز چنین احساسی را در ایران نداشتم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016