پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو دلايل شکست سنگين پرسپوليس برابر لخويا را اعلام کرد

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس دلايل شکست سنگين تيمش برابر نماينده قطر و همچنين دليل بازی ندادن به گابريل را اعلام کرد. برانکو ايوانکوويچ همچنين تنها راه صعود تيمش به مرحله بعدی ليگ قهرمانان را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برانکو ايوانکوويچ در کنفرانس خبری پس از ديدار تيم‌های پرسپوليس و لخويا گفت: قبل از هر چيز بايد به حريف به خاطر پيروزی در اين ديدار تبريک بگويم و ابراز ناراحتی می‌کنم بابت هوادارانمان که نتوانستيم آنها را خوشحال کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بخش بزرگی از اين بازی را ما تحت کنترل داشتيم و فقط يک بی‌احتياطی در دقيقه ۶۵ منجر به برتری حريف شد. طبيعی است که نبايد اينطور عمل می‌کرديم و گل دوم را در ضد حمله دريافت کرديم. در هر صورت نتيجه نسبت به شرايط بازی منصفانه نبود.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه چه توضيحی برای افت تيم پرسپوليس در دقايق آخر بازی داريد و شانس خودتان را برای صعود چطور می‌بينيد، گفت: در هر صورت ما محکوم به برد برابر بنيادکار هستيم. ما مشکل جسمانی بازيکنان را داريم و ريتم بسيار بالای بازی‌ها که هر سه روز يک بازی را پيش رو داريم ما را دچار مشکلاتی می‌کند.

سرمربی پرسپوليس تصريح کرد: متاسفانه ما يک مقدار دير کارمان را شروع کرده و به تيم ملحق شديم. به طبع ما تلاش می‌کنيم تا آخر مسابقات آنچه در توان داريم بکار بگيريم که تيم را هر چه بهتر آماده کنيم تا بتوانيم ليگ قهرمانان را به خوبی پشت سر بگذاريم.

برانکو در پاسخ به اين سوال که ما مطمئن بوديم که تيم شما می‌تواند يک بازی خوب را به نمايش بگذارد و ما اين را ديديم که بيش از ۶۰ دقيقه تيم شما خوب بود و بازی را کنترل کرد، آيا لخويا تيم خوب و قوی و قدرتمندی بود يا مشکلات ريتم بازی‌های نزديک سبب افت تيم شما شد، خاطرنشان کرد: لخويا تيمی قوی است و در چند سال اخير يکی از بهترين تيم‌های قطر است و ما تا دقيقه ۶۵ کنترل کامل بازی را در دست داشتيم. لخويا هيچ شانسی نتوانست ايجاد کند و يک بی‌احتياطی کار دست ما داد و بالطبع دو گل موجب عصبيت در درون تيم شد و تيم کنترل خودش را از دست داد.

ايوانکوويچ در خصوص اينکه تعويض‌های پرسپوليس را با تاخير انجام داد و اگر گل نمی‌خورد تيم اصلی را تا پايان حفظ می‌کرد، گفت: درست است، بنگر را آماده کرده بوديم به ميدان بفرستيم. او دفاع وسط ما و يکی از بهترين بازيکنانمان است اما متاسفانه به خاطر مصدوميتش نتوانست فورا به ميدان برود و لحظه‌ای که گل خورديم طبعيتا مجبور شدم اين تعويض را برگردانم و تعويض ديگری انجام بدهم و مهاجم وارد زمين کنم.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه شما از گابريل استفاده نکرديد و نورالهی را هم از زمين بيرون آورديد و عملا وسط زمين را از دست داديد و اين باعث شد که سه گل پياپی دريافت کنيد، گفت: برای حمله، مهاجم اضافه کردم و به نوری گفتم عقب‌تر بازی کند برای اينکه بتوانيم خط حمله را تقويت کنيم و خطرناک هم بوديم ولی متاسفانه به دليل اشتباهی که در خط دفاع انجام شد، دو گل ديگر دريافت کرديم.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال پرسپوليس شامگاه چهارشنبه در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه ۳ بر صفر مغلوب تيم لخويا شد تا صدرنشينی گروه اول را به اين تيم قطر واگذار کند و خودش به رده دوم برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016