سه شنبه 15 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: پيروز نشويم نتايج قبلی هم بی‌اثر است، به حمايت هواداران نياز داريم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس قبل از ديدار با بنيادکار ازبکستان در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا گفت: اگر نتوانيم در اين ديدار به پيروزی برسيم؛ همه نتايجی که تاکنون گرفته‌ايم بی اثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبری قبل از ديدار روز چهارشنبه تيمش برابر بنيادکار که ظهر امروز سه‌شنبه در محل سالن کنفرانس سازمان ليگ برگزار شد ضمن بيان اين مطلب به خبرنگاران گفت: کسب نتيجه از بازی فردا برای ما بسيار با اهميت است. حضور پرتعداد خبرنگاران در اين نشست خبری گويای همين امر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اگر ما نتوانيم فردا نتيجه دلخواه را کسب کنيم، نتايجی که تا کنون گرفته‌ايم بی‌‎اثر خواهد بود. من همه مسابقات تيم بنيادکار را ديده‌ام. امتيازات کمی که آنها کسب کرده‌اند با کيفيت فنی آنها برابر نيست.

برانکو خاطرنشان کرد: خوب می‌دانيم که مسابقه سختی را پيش رو خواهيم داشت. با آمدن هواداران، رسيدن به پيروزی برای ما راحت‌تر خواهد شد. من از هواداران می‌خواهم که به عنوان يار دوازدهم به ورزشگاه بيايند و با حمايت‌هايشان باعث شوند شادی را با هم تقسيم کنيم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اشتباهات فردی بازيکنانش گفت: تلاش می کنيم که اين اشتباهات فردی را به حداقل برسانيم. برای اين کار به تمرکز بالای بازيکنان نياز داريم. ديدار ما با پيکان نشان داد که اين تمرکز بهتر از بازيهای قبل شده است. در خط دفاعی ما حتی يک اشتباه کوچک هم نداشتيم.

وی افزود: تنها مشکل بزرگی که در ديدار برابر پيکان رخ داد اين بود که نتوانستيم شانس های پرتعداد و زيادی که داشتيم را تبديل به گل کنيم.

برانکو با اشاره به نتايجی که اين تيم کسب کرده و باعث ناراحتی هواداران شده است، گفت: می دانم که هواداران از اين نتايج خيلی ناراحت هستند. البته اين ناراحتی مربوط به امسال نيست. هواداران پرسپوليس ۵۰ سال است که کنار تيمشان هستند. چه روزهای باخت و چه روزهای برد.

ايوانکوويچ ادامه داد: هواداران پرسپوليس می دانند که بايد در روزهای سخت به ياری تيمشان بيايند. در طول مربيگری من در ايران هواداران فوتبال نشان دادند که در روزهای سخت حامی تيم کشورشان بودند. انتظار دارم که فردا هم بيايند و از پرسپوليس حمايت کنند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پايان خاطرنشان کرد: اين بازی برای ما از اهميت بالايی برخوردار است. اميدوارم با حضور هواداران و حمايت رسانه ها ما به پيروزی برسيم و در کنفرانس بعد از بازی همه با هم خوشحالی کنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، ديدار تيم های فوتبال پرسپوليس ايران و بنيادکار ازبکستان در مرحله گروهی سيزدهمين دوره رقابت های ليگ قهرمانان آسيا ساعت ۲۰:۳۵ دقيقه روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016