چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

واکنش بازيکنان يوونتوس بعد از پيروزی برابر رئال

بازيکنان يوونتوس از پيروزی برابر رئال مادريد خوشحال هستند و خود را به فينال برلين نزديک می داند با اين حال تاکيد کردند که هنوز چيزی تمام نشده است و بايد به تلاششان ادامه دهند.

به گزارش ايسنا، هر چند يوونتوس برابر رئال مادريد نتيجه ای مطمئنی را به دست نياورده است اما پيروزی برابر تيم بزرگی چون رئال مادريد نتيجه بسيار خوبی برای آنها به شمار می آيد و می تواند بازيکنان اين تيم را به صعود به فينال اميدوار کند.

بازيکنان يوونتوس بعد از پيروزی برابر رئال مادريد به صعود اميدوار شده اند و براين باورند که تيمشان اين شايستگی را دارد که به فينال راه يابد هرچند تاکيد کردند که هنوز چيزی تمام نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بوفون: حتی تساوی نتيجه خوبی بود

جيان لويئجی بوفون سنگربان يوونتوس بعد از بازی گفت: مهم ترين چيزی که در ديدار امشب ثابت کرديم اين بود که يوونتوس اين توانايی را دارد که در ليگ قهرمانان اروپا رقابت کند و به مراحل بالا راه يابد. براين باورم که حتی تساوی يک بر يک هم برای يوونتوس نتيجه خوبی بود.

او ادامه داد: اين ديدار شبيه به مسابقه بوکس بود. هر دو تيم توانستند ضربات را به هم وارد کنند. انتظار دارم که بازی برگشت نيز همينطور باشد. رئال مادريد تيم بزرگی است و روی کاغذ بهتر از ما هستند. انگيزه و شور و هيجان ما برای پيروزی در اين ديدار بيشتر از رئال بود و همين باعث شد تا در نهايت پيروز بازی باشيم. چيز جالبی که در فوتبال وجود دارد اين است که تيم قوی تر هميشه پيروز نمی شود.

موراتا: چيزی تمام نشده است

موراتا مهاجم يوونتوس زننده يکی ازگل های اين تيم بود. او که فصل قبل برای رئال مادريد بازی می کرد توانست در ديدار برابر تيم سابق خود بازی خوبی را به نمايش گذارد. اين ستاره جوان بعد از بازی اينگونه واکنش نشان داد: هنوز چيزی تمام نشده است و نبايد زياد خوشحال باشيم. شب باشکوهی بود نه به اين خاطر که توانستم گلزنی کنم بلکه به اين خاطر که توانستيم برابر حريف خود به پيروزی برسيم. نبايد فکر کنيم که ماموريت ما به پايان رسيده است چرا که هنوز ديدار برگشت باقی مانده است و برنده را دو ديدار مشخص می کند.

او ادامه داد: برای صعود به دور بعد بايد در ديدار برگشت بدون نقص بازی کنيم. براين باورم که رئال بهترين و قوی ترين تيم کنونی جهان است. در رئال دوستان زيادی دارم اما من بازيکن يوونتوس هستم و بايد برابر اين تيم نهايت تلاش خود را به کار می گرفتم. وقتی به يوونتوس آمدم هدف نخستم اين بود که با اين تيم حداقل به نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا راه يابم. الان به هدف خود رسيده ام و چه دليلی دارد تا اين راه را تا آخر کامل نکنم؟

آرتورو ويدال: به فينال نزديک شده ايم

اين ستاره شيليايی هم از پيروزی تيمش خوشحال است و اميدوار است که حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. او گفت: برابر تيم بزرگی به ميدان رفتيم. بازی خوبی را به نمايش گذاشتيم و توانستيم پيروز شويم اما هنوز چيزی تمام نشده است و بايد ۹۰ دقيقه ديگر در سانتياگو برنابئو به ميدان رويم. يک نيمه نهايی ديگر باقی مانده است. الان يوونتوس به فينال نزديک تر است و بايد گام بعدی را نيز محکم برداريم. به رويای خود که حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا است فکر می کنيم. براين باورم که يوونتوس به فينال برلين نزديک شده است.

آندرا پيرلو: چرا به فينال صعود نکنيم؟

ستاره يوونتوس در ميانه ميدان پس از پيروزی دو بر يک تيمش برابر رئال مادريد اينگونه سخن گفت: بله اين يوونتوس است که توانست برابر رئال مادريد به پيروزی برسد و الان به فينال نزديک شده است. تلاش کرديم تا در اين ديدار سبک هميشگی خود را به نمايش گذاريم و توانستيم به پيروزی برسيم. بايد در ديدار برگشت نيز به همين روند ادامه دهيم.

پيرلو درباره اين سوال که آيا تيمش به فينال برلين نزديک است گفت: اين رويای ما است و اميدوارم که برآورده شود. بازی خوبی را برابر تيم بزرگ رئال مادريد به نمايش گذاشتيم و با اين پيروزی به صعود اميدوار شده ايم. اميدوارم که يوونتوس تيمی باشد که به فينال راه يابد.

ستاره سابق ميلان درباره اين سوال که آيا درصورت قهرمانی با يوونتوس در ليگ قهرمانان اروپا از اين تيم جدا خواهد شد پاسخ داد: هنوز زود است به اين سوال پاسخ بدهم. اجازه بدهيد به فينال راه يابيم بعد از آن صحبت خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016