چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

ماليات قطعی کی‌روش پرداخت شد

رئيس امور مالياتی استان تهران از پرداخت ماليات «قطعی شده» کی‌روش خبرداد و اعلام کرد: رقم پرداختی بسيار بيشتر از ۴۰۰ ميليون تومان است.

محمدرضا نوری در گفتگو با مهر با اعلام اينکه بخشی از بدهی‌های مالياتی کی روش سرمربی فوتبال به سازمان امور مالياتی پرداخت شده است، گفت: برای بخشی از ماليات‌ها، اعتراضاتی مطرح شده است که قرار بود طی يکی، دو روز آينده کی روش يا شخصی از فدراسيون فوتبال برای اين منظور مراجعه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس امور مالياتی استان تهران افزود: روز گذشته کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال و چندتن از اعضای فدراسيون به سازمان برای اين منظور مراجعه کردند و نسبت به پرداخت ماليات کی روش هماهنگی‌هايی به عمل آمد.

وی با اعلام اينکه کل بدهی مالياتی باقی مانده به زودی تعيين تکليف خواهد شد، تصريح کرد: تنها بخشی از بدهی مالياتی کی روش که قطعی بود، پرداخت شده و به دليل اعتراضات و غيره، بخشی از آن باقيمانده است و بايد در پروسه قانونی حل وفصل شود و بر اين اساس، طی يکی دو روز آينده نتايج نهايی را اعلام می کنيم.

نوری در پاسخ به اين سئوال که برخی‌ها مطرح کرده اند پرداخت ماليات کی روش ۴۰۰ ميليون تومان به صورت علی الحساب روز گذشته انجام شده است؟ خاطرنشان کرد: خير، مبلغ پرداختی بيش از اين رقم بوده است اما به دليل محدوديت‌های قانونی نمی توانم مبلغ پرداختی و ماليات تعيين شده را اعلام کنم.

علی عسکری رئيس کل سازمان امورمالياتی درباره ماليات کی روش گفته است: سرمربی تيم ملی فوتبال با توجه به درآمد ۴۰ ميليارد تومانی طی ۴ سال اخير بايد ماليات خود را پرداخت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016